Vraag

600MB kost 61,99€ ??

  • 25 March 2019
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

Proximus beslist zijn factuurdatum te wijzigen naar de eerste van de maand. Het klopt, ik heb hiervan een mail gezien...
De dochter is kotstudent en heeft problemen met de WIFI aldaar. Ze gebruikt haar 4G en is 'gerust' want het is de 22ste voorbij dus er is opnieuw 6MB beschikbaar. Ze is daar heel consequent in want heeft al vaak genoeg van moeder te horen gekregen dat ze binnen bundel moet blijven.
Voorheen was de 22ste van de maand, de dag van de nieuwe 'dosis' 4G... deze maand dus niet.
noodgedwongen gaat ze over haar abonnement en dat kost ZOMAAR EVENTJES 61,99€ voor +- 600 MB...
Ik geef toe ik ben niet altijd thuis in die dingen maar ik log dus in en zie dat bijkomende 500MB 5€ kost.... is die verhouding er niet TOTAAAAL over !! zeker in deze situatie waarbij ze eenzijdig bepalen de datum te verleggen. Ik heb dus alsnog voor 10€ extra 4G moeten bestellen

ik vind dit allesbehalve klantvriendelijk en bovendien ben ik 'gegijzeld' want heb een abonnement met een telefoon.

eigen schuld... dikke bult ? of toont Proximus hier toch enige klantvriendelijkheid ? Ik wil gerust voor extra MB betalen maar kunnen we het redelijk houden aub ?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Bie,
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Nu krijgt ze altijd eerst berichten dat de bundel op is en extra betalend is.
Ook kan men altijd via de My Proximus app het verbruik opvolgen.
Maar als je de klantgegevens doorstuurt kijken we alles na.
Mvg, Koen

Reageer