60€ plots overschreden

  • 30 September 2019
  • 8 reacties
  • 249 Bekeken

Deze nacht gebruikte ik 4G want ik wist dat ik nog over had. Plots kreeg ik een bericht dat ik mijn 4G had verbruikt, dus stopte ik het mobiel netwerk. Direct daarna kreeg ik sms'en dat ik 10, 48 en 60€ overschreden had!! Dit kan totaal niet kloppen, want gisteren had ik nog over en heb het risico niet genomen na het 1st bericht.
Ik nam vandaag contact op met Proximus en ze vertelde mij dat ze er niks konden aan doen. Ik hou mijn verbruik zeer goed in de gaten, dus dit is onmogelijk! Ik hoop dat er hiervoor een oplossing komt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
@KaylaNa Op welk gsm-nummer heb je dit aan de hand? Vul je deze even aan in je profielgegevens? Geef een seintje zodra dit gebeurd is, dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes, Antonella
@AntonellaD dit is gebeurd
Reputatie 7
Badge +3
Hoi @KaylaNa , er is een dossier opgemaakt voor nazicht, het nummer kun je terugvinden in je profiel. We zullen je zo snel mogelijk informeren. Grt, Heidi
@HeidiE waar kan ik dit nummer zien? Of laten julliebiets weten via email?
Als je rechtsboven klikt op de forumpagina op je embleem en dan instellingen kiezen...
Reputatie 5
Badge +2
Hey KaylaNa,

Heb je het dossiernummer kunnen terug vinden? Ik kan je alvast wel melden dat er een nazicht werd uitgevoerd en een credit nota werd opgemaakt. Van deze credit nota zal je eerstdaags een bevestiging ontvangen.

Groetjes IngeDc
@IngeDC neen deze heb ik niet gevonden. Mvg Kayla
Reputatie 5
Badge +2
KaylaNa,

Zoals Martin vermeld heeft kan je je persoonlijke gegevens terug vinden bij de instellingen, als je op je embleem klikt. Ik heb het je alvast via een privé berichtje even verzonden. Zoals reeds gemeld werd het dossier op heden behandeld en zal er dus een correctie uitgevoerd worden op je huidige aanrekening.
Hiervan zal je eerstdaags de bevestiging ontvangen.

Groetjes IngeDc

Reageer