Vraag

5G unlimited premium abonnement

  • 12 August 2020
  • 29 reacties
  • 455 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Inderdaad want de de vraag kan alleen maar door Proximus zelf beantwoord worden en ben benieuwd of er hierop antwoord komt.

Reputatie 7
Badge +3

@BRUCE2016 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_5g_devices/particulieren/toestellen/winkel/cr-5g-devices.html?ot=jointOffer&pricingPlan=DKNEZ#?offerType=jointoffer&page=1

klopt, dus enkel vermelde toestellen op dit moment beschikbaar voor 5G

software voor andere toestellen voor 5G is nog niet compatibel: er wordt aan gewerkt.

simkaart mag je behouden.

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@BRUCE2016 

Dit zijn momenteel de 5G-compatibele toestellen: https://www.proximus.be/nl/id_cr_5g_devices/particulieren/toestellen/winkel/cr-5g-devices.html?ot=jointOffer&pricingPlan=DKNEZ#?offerType=jointoffer&page=1

We werken voortdurend samen met leveranciers om ons aanbod zo snel mogelijk uit te breiden. Er zijn andere 5G-toestellen op de Belgische of buitenlandse markt, maar op dit moment werken andere toestellen niet op het Proximus 5G-netwerk.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_5g_global/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/veelgestelde-vragen-over-5g.html

Groetjes,
Antonella

Ik vermoed dat alleen net zoals voor 4G dat ook voor 5G een setting moet gebeuren zodat je met deze sim op 5G kunt, maar als de prox medewerkers hier langskomen zullen we het wel vernemen of het klopt wat ik zeg :wink:

Reageer