Beantwoord

4G in het buitenland

  • 26 August 2019
  • 13 reacties
  • 376 Bekeken

Mijn 4G werkt niet in het buitenland. Heb alle instellingen al nagekeken en deze zouden moeten kloppen. Zit er toch nog ergens een blokkering op? Bedankt!
icon

Beste antwoord door SamuelD 27 August 2019, 08:37

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo
we kijken dit na voor je.

We houden je op de hoogte.

Groeten Geert
Reputatie 3
Badge
Heb je 'roaming' opgezet?
Je belt en appt aan dezelfde prijs als thuis in de EU. Vergeet niet dat Zwitserland niet tot de EU behoort en binnenkort UK ook niet meer.
Reputatie 7
Badge +3
@karen79

We hebben het profiel van de simkaart gereset, je moet je toestel eens herstarten.

Geert
toestel herstart, sim-kaart er ook al uitgehaald en het werkt nog niet. Er komt op dat de pdp-identiteit niet geaccepteerd wordt...
ik ben in Nederland en roaming staat aan.
Ik heb jouw configuratie hier van nul heropgebouwd. Kan je nog eens proberen? Best eerst jouw toestel nog eens herstarten.
Lukt nog niet, hij zegt nog steeds dat de pdp-identiteit niet geaccepteerd wordt...
Reputatie 7
Badge +4
Lukt nog niet, hij zegt nog steeds dat de pdp-identiteit niet geaccepteerd wordt..

Ik heb opnieuw een aanpassing gedaan , het zal nodig zijn je gsm toestel nog eens te herstarten.
Kan je laten weten of het nu wel lukt?
Het lukt :)
heel erg bedankt iedereen.
Reputatie 2
Badge
Geachte forumleden en proximusmedewerkers,

Kennelijk heb ik ongeveer hetzelfde probleem en kan ik geen G4-ontvangst realiseren in het buitenland, terwijl hier in België dit geen probleem geeft.
Ik heb 'n internet-comfort abonnement met een gratis extra simkaart voor mobiel internet laptop/tablet en dit voor 'n gebruik van 500 mb/maand en met deze kaart heb ik de problemen.
Naast deze extra simkaart heb ik nog 'n gewone pay@go+ kaart in m'n toestel en dit lukt wel om 4G te realiseren in het buitenland
Vraag is waarom deze extra kaart niet functioneert in het buitenland, terwijl toch vermeld wordt "surf nationaal en vauit EU".

Iemand dit me verder kan informeren of helpen

Met vriendelijke groeten
Deze simkaart moet ook actief staan voor roaming bij Proximus net als dat je in toestel ook roaming moet aanzetten.
Straks zullen de Proximus medewerkers dit wel kunnen natrekken of alles actief staat voor deze sim.
Reputatie 7
Badge +4
Geachte forumleden en proximusmedewerkers,

Kennelijk heb ik ongeveer hetzelfde probleem en kan ik geen G4-ontvangst realiseren in het buitenland, terwijl hier in België dit geen probleem geeft.
Ik heb 'n internet-comfort abonnement met een gratis extra simkaart voor mobiel internet laptop/tablet en dit voor 'n gebruik van 500 mb/maand en met deze kaart heb ik de problemen.
Naast deze extra simkaart heb ik nog 'n gewone pay@go+ kaart in m'n toestel en dit lukt wel om 4G te realiseren in het buitenland
Vraag is waarom deze extra kaart niet functioneert in het buitenland, terwijl toch vermeld wordt "surf nationaal en vauit EU".

Iemand dit me verder kan informeren of helpen

Met vriendelijke groeten

rooboo, kan je me het simkaartnr doorgeven via prive waarmee je problemen ondervind ?
dan kijk ik na wat er mis loopt
Reputatie 2
Badge
Aan Jonthan en Martin,

Graag jullie laten weten dat alles nu functioneert.
Probleem was inderdaad de blokkering voor buitenland moest opgeheven worden.

Mvg

Rooboo
blij te horen dat het in orde gekomen is.

Reageer