Skip to main content

Om het krediet van een pay&go kaart zonder abonnement te kunnen raadplegen, meld de website van Proximus dat dit gaat via #121# en op bellen drukken.

Dit hebben we jaren gebruikt, en kregen we een tekstbericht met het resterend belkrediet, maar nu plots werkt dit niet meer.

Krijg de foutmelding ‘verbindingsprobleem of foute mmi-code’

We kunnen nog wel naar 1911 bellen om dan te luisteren naar de stem hoeveel belkrediet er nog op de kaart staat.

Weet iemand waarom de #121# niet meer werkt?

 

@nadia73  Mocht je dit probleem blijven ondervinden, noteer dan even het betrokken gsm-nummer in de profielinstellingen hier op het forum. Dan laten we dit verder nakijken. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd


@nadia73 hier bij mij werkt het ook zonder probleem.

Is het alleen #121#  bij u dat niet werkt, heb je da andere al eens geprobeerd bvb #122# 

Anders eens je toestel volledig opnieuw laten opstarten.


Geen probleem #121# en/of #120# hier

Misschien een tijdelijk probleem


Reageer