Welkom op het Proximus Forum

Geen gratis sms'en kunnen versturen


Chloe_06 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Chloe_06 heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 12

23 september 2013, 09:35


Heb een abonnement voor mijn kids,pay&go met automatische herlaadbeurt. Wanneer één van mijn kids sms't gaat dit steeds van haar belkrediet.Hiervoor al gebeld naar 1911 want blijkbaar diende ik dit om te zetten van smart naar easy. Dit alles hebben we reeds uitgevoerd en nog steeds kan ze niet sms'en ! Andere kids hebben hier geen problemen mee. Wat kan hiervan de oorzaak zijn ?
  • Onze medewerkers
    Community Manager

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Onze medewerkers heeft ontvangen van andere leden.

    Reacties: 4688

    23 september 2013, 11:12

    Beste,

    Is het mogelijk om mij via een privé bericht het oproepnummer te laten weten? Aan de hand van het oproepnummer kan ik dit voor u nakijken.

    Mvg Eva
    De Proximus klantendienst
  • Chloe_06 Auteur

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Chloe_06 heeft ontvangen van andere leden.

    Reacties: 12

    24 september 2013, 09:36


    Beste,


    Hoe kan ik naar jou een privé-bericht sturen ?


    Mvg,



  • Elsa
    Reacties: 25365

    24 september 2013, 10:47


    Een privé bericht naar Eva van BGC sturen


    door ► HIER te klikken


    Eerlijkheid & Openheid (P⌘ klant met comfort pack: TF-Internet-TV)
  • Onze medewerkers
    Community Manager

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Onze medewerkers heeft ontvangen van andere leden.

    Reacties: 4688

    24 september 2013, 12:02

    Beste Chloe,

    Ik heb uw vraag overgemaakt aan de bevoegde dienst. De dossierbeheerder
    zal zelf contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groeten,

    Eva

    De Proximus klantendienst
  • Onze medewerkers
    Community Manager

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Onze medewerkers heeft ontvangen van andere leden.

    Reacties: 4688

    25 september 2013, 10:59



    Dag Chloe,

    Blijkbaar
    betreft het geen technisch probleem, dus licht ik dit zelf even toe.

    Eind
    augustus stond dit abonnement nog op Automatic Reload EASY, waardoor er 60
    extra belminuten werden toegekend in plaats van sms'en.

    De
    omschakeling naar Automatic Reload SMART gebeurde tijdens een lopende periode
    waardoor nog steeds belminuten zijn opgebruikt.

    Vanaf de
    volgende 'herlaadperiode' op 06/10/2013 staat de SMS-optie actief!

    Met vriendelijke groeten,

    Eva

    De Proximus klantendienst

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)