Wister

  • 26 June 2017
  • 2 reacties
  • 901 Bekeken

Mijn schoonvader heeft op zijn laatste factuur voor gebruik van 7/5/2017 tot 29/5/17 een bedrag van 39,92€ voor abonnement video XO25T help. Wat is dit en hoe geraken wij hiervan af?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dit zou een product zijn aangekocht via zijn nummer van het bedrijf Wister. Ik raad aan met hen hierover contact op te nemen aangezien wij hier geen verdere details over beschikken.
http://www.wister.com/



Groetjes,
Lorentz.
tja, wat een support is me dat hier zeg... ik heb NIETS aangekocht van ene WISTER , kreeg wel een 8 tal SMSjes van die zogezegde "DERDE PARTIJ" waar ik wijselijk nooit op heb gereageerd... nu blijkt dat jullie die praktijken zomaar toestaan, MEER NOG, blijkt dat jullie hen zelfs helpen door de inning van "ONVERSCHULDIGDE SOMMEN" via domiciliering EENZIJDIG en zonder hierover enige uitleg te geven, Dit zijn praktijken die deontologisch onverantwoord zijn, duidelijk voer voor klacht en claim. U zal zich mssch hebben ingedekt in de kleine lettertjes, maar ik ben er van overtuigd dat hier weliswaar een doelbewuste strategie achter zit om uw kassa verder te spijzen op de kop van de gewone man. Ik ga NIET in conversatie met WISTER omdat ik geen enkele commerciele relatie of contract heb met die DIEVENBENDE.... U BENT VERANTWOORDELIJK Meneer Lorentz V, niet in het minste het bedrijf waarvoor u werkt... U staat immers toe dat mensen lukraak bestolen en opgelicht worden....!! Jullie kennen deze problematiek al heel lang, maar aangezien er wellicht forse winstdeelname voor Proximus is mee gemoeid, hakkelen jullie steeds weer hetzelfde antwoord af...: "ik raad u aan met hen hierover contact op te nemen aangezien wij hier geen verdere details over beschikken...." Wel meneer Lorentz, u kan ook niet zomaar over mijn geld beschikken, of deelnemen aan een handige carroussel van welonriekende praktijken... Ik doe het nodige, zal alvast u aangetekend in gebreke stellen, en eis mijn gelden die werden ingehouden INTEGRAAL terug... Heb die waarschijnlijk ook al nodig voor uw doorgedreven TARIEF-VERHOGING binnenkort... genoeg stof om ook eens na te denken over een EENZIJDIGE CONTRACTWIJZIGING...
met gedegouteerde groeten

Reageer