Wij krijgen geen facturen

  • 7 October 2018
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Probleem sleept reeds meer dan een jaar aan en ben het nu zat!
Kopie van wat ik ingevuld op het contactformulier.
Waarom hier posten? Omdat iedereen het mag weten dat de ingenieurs IT'ers er een potje van maken want daar zal het probleem wel liggen.

klant 608808155
factuur 6805849721

Beste,
Het is nu de laatste keer dat ik moeite ga doen om ons probleem aan te kaarten.
Vorige maand de laatste maal de moeite genomen om nog eens contact op te nemen met de helpdesk. Ons probleem sleept reeds meer dan een jaar aan. Wij krijgen geen factuur, niet per e-mail, niet per post en men gaat dat steeds in orde maken maar niet dus! Ik moet dus steeds naar Myproximus gaan nazien of er een nieuwe factuur is en dan kan ik een niet boekhoudkundig geldig document (ter informatie staat er op) afdrukken. Nu ben ik twee maal vergeten te kijken en krijg een meerkost van tien euro aan mijn been terwijl er bij jullie een probleem is. De vorige tien euro werd mij kwijtgescholden met terug de belofte dat het in orde ging komen en mijn factuur naar mijn e-mailadres ging gestuurd worden. Wat blijkt? Niet dus! Staat er terug een factuur open met terug een meerkost van tien euro.
U gaat mij per e-mail een creditnota opsturen en ik ga op zoek naar een andere leverancier. Ik heb het gehad met jullie.

Mvg,

xxxxx
xxxxxxxx

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Johan, dossier 35848908 is hiervoor in behandeling. Grt, HeidiE

Reageer