Wederindienststelling

  • 15 July 2017
  • 4 reacties
  • 772 Bekeken

Beste Eva,

ik krijg hier net mijn factuur voor de maand juli maar tot mijn verbazing wordt hier een kost aangerekend van 30€ voor een 'wederindienststelling'
dit blijkbaar voor een factuur die ik inderdaad vergeten te betalen was met ref. 6734765847. ik heb deze op 05-07-2017 betaald na jullie bericht te hebben ontvangen nog voor de laatste factuur met de extra kost van 15€ (admin. kosten) +30€ (weder.) de factuur van juni werd mooi op tijd betaald. dit gaat dus puur over een vergetelheid. ik zou dit graag gecrediteerd zien indien mogelijk? daar ik toch al jarenlang klant ben bij proximus..

alvast bedankt voor respons!

mvg,

Bram

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
mmm, iedereen kan wel eens iets vergeten...Mail regelmatig nakijken ? we zullen nog een eenmalige rechtzetting doen en hopen dat betalingen in de toekomst vlotjes zullen verlopen.

Groeten

Tina
Geachte Proximus medewerker(s),

Ik blijf facturen ontvangen van Proximus (zie 2de bijlage, klantnummer 619946682) ondanks het feit dat ik reeds alles van Proximus heb teruggebracht (16-Mei-2018, zie bijlage voor ontvangstbewijs).

Na een gesprek met het Proximus contact center werd me in eerste instantie vertelt dat ik de laatste factuur van 23+ euro moest betalen en daarmee alles in orde en afgesloten was. Na ontvangst van nog een factuur werd me verteld (contact center) dat de betaling van de achterstallige premie ervoor zorgde dat mijn klantnummer wederindienst werd genomen.

Wij hebben geen apparaten van Proximus in onze woning, we hebben geen dienst van Proximus gebruikt sinds April 2018 (controleer het verbruik). De wederindienststelling gebeurde zonder onze toestemming, we betalen deze factuur niet. Gelieve dit in jullie systemen recht te zetten, bij voorbaat dank.



Met vriendelijke groeten,
Yasha Smits



Dit is de tweede bijlage, laatste factuur die werd ontvangen. Proximus had eerder geprobeerd 230 euro voor "niet-teruggebrachte" toestellen aan te rekenen.

Ik toonde het ontvangstbewijs en moest de rekening niet meer betalen. Alleen de achterstallige premie werd me gevraagd nog in orde brengen. Nu blijkt dit te zorgen voor een bijkomende rekening van 30 euro voor "wederindienststelling", wat natuurlijk absurd is zonder toestellen van Proximus te bezitten...

In ieder geval bedankt om dit stop te zetten.

Met vriendelijke groeten,
Yasha Smits
Reputatie 7
Badge +3
Dag YSmits,

Ik heb hiervoor dossier 35025875 opgemaakt voor mezelf. Ik zal dit nakijken en jou in de loop van deze week op de hoogte houden.

Groetjes,

Antonella

Reageer