Waar BLIJFT nu die factuur

  • 12 July 2012
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Een maand of 5 heb ik moeten strijden opdat ik mijn factuur NIET meer per post zou toegestuurd krijgen. Ik was perfect gelukkig met de mogelijkheid om mijn factuur te kunnen openen vanuit mijn proximus-account. Ook al moest ik elke maand wachten tot de 8ste vooraleer de PDF ter beschikking was.

Nu heb ik sinds vorige maand EINDELIJK gedaan gekregen dat mijn factuur niet meer op papier wordt opgestuurd en nu blijkt ze online ook niet meer te vinden. Al 4 dagen probeer ik tevergeefs mijn factuur te openen en telkens de melding "dit document is nog niet beschikbaar, probeer het later opnieuw". Ik stel voor dat ik dus voor het betalen van deze factuur nét zoveel dagen wacht als het aantal dagen dat ik extra heb moeten wachten. Eens kijken hoe snel het nu dan allemaal plots kan gaan...

3 reacties

Beste Kenny,

Helaas kan ik dit voor u niet nakijken daar u geen enkel gegeven vermeld. Indien u wenst dat ik dit nakijk voor u zou u mij dan de volgende gegevens kunnen bezorgen via een privébericht?

Graag had ik van u ontvangen uw klantennummer,login & paswoord van de e-services.

Met vriendelijke groeten,

eva
Reputatie 7
Badge +1
Je kunt ze ook per E-mail ktijgen of een SMS krijgen als ze beschikbaar is of beiden. Ik download altijd de PDF-versie die aan de mail hangt.
Intussen is de factuur plots wél beschikbaar. Laten we aannemen dat dat toevallig is.

Anyhow. Ik weet dat de mogelijkheden bestaan om de factuur gemaild te krijgen of een sms te krijgen als ze beschikbaar is, maar ik hou niet zo van workarounds voor dingen die horen te werken. Maar goed, ik heb mijn factuur...nu nog even wachten tot vier dagen na de vervaldatum en ze dan betalen 🙂.


Benieuwd hoe lang het probleem volgende maand zal aanslepen...

Reageer