Vraag

VOIP modem, niet gevraagd toch betalen

  • 11 August 2018
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

Ok,

Weeral problemen met de Factuur (7de keer dit jaar?). Ik had onlangs mijn vaste lijn afgezegd in de hoop om kosten te besparen, maar blijkbaar werkt het bij jullie omgekeerd. Ik moest zonder boe of ba 15 euro meer betalen op mijn factuur omdat ik niet meer onder een pakket viel. Na minstens 5 keer bellen hebben ze dit rechtgezet, maar nu moest er een nieuwe VOIP modem komen voor één of andere reden. Voor mij was dit niet nodig omdat ik toch geen vaste lijn heb, maar het MOEST gebeuren. Op mijn volgende factuur moet ik nu 99 euro betalen voor deze nieuwe modem. Wat voor bende bedriegers zijn jullie eigenlijk?

Als dit niet voor volgende week woensdag opgelost is zeg ik mijn abonnement af. Ik heb het echt gehad met jullie.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Dieter,

Dat er kosten voor de modem werden aangerekend was natuurlijk niet de bedoeling, onze verontschuldigingen hiervoor.
Er zijn sinds vandaag ook 2 kredietnota's van -103,95 EUR en -4.95 EUR in vermindering gebracht.
Dat maakt dat er nog resterend 33,02 EUR te betalen staat waarvan 20,96 EUR voor factuur 6837908804 van 04/07/2018 die reeds op 26/07/2018 betaald moest zijn.

Ik heb hiervoor een 'betaalbelofte' geregistreerd, gelieve dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen.
Je kan voor de éénvoud best het totaal bedrag van 33,02 EUR in éénmaal betalen op rekeningnummer BE50 0001 7100 3118 met gestructureerde mededeling +++683/9864/82030+++
Zo is ook alles meteen betaald en staat er geen open saldo meer te betalen.
Mvg. Wilfried

P.S.; Wil je dit gesprek privé verder zetten kan dat steeds via deze link

Reageer