Vraag

Vanalles dat misloopt

  • 7 June 2018
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Hallo,

Ik krijg van mijn werknemer een bepaald bedrag terug van mijn internetconnectie. Voor dit in orde was heb ik uren aan de telefoon gehangen (meestal wachtmuziek die ik nu van buiten ken). In totaal heb ik rond de 10 keer moeten bellen en telkens werd er gezegd dat het in orde gebracht ging worden. Dit waren telkens leugens en valse beloften. Vorige maand heb ik mijn vaste telefoon afgezegd, en voor een of andere reden krijg ik nu een factuur waar ik totaal niet meer kan volgen en waar het bedrag van mijn werkgever niet meer wordt afgehouden. Ik ben het beu om jullie te bellen, dus probeer ik het via deze weg. Kan er alstublieft iemand naar kijken en dit in orde brengen? Heb daarnet nog een uur moeten luisteren naar diezelfde muziek wegens een technische storing.

2 reacties

Ik heb zo de indruk dat niemand zijn handen vuil wilt maken met dit te onderzoeken. Uiteindelijk zou je nog gewoon betalen om van al de miserie vanaf te zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Dag WeDie,
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen

Reageer