van kastje naar muur gestuurd

  • 25 July 2012
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

Ik ga heel de voorgeschiedenis niet vertellen, want dan zit ik hier morgen nog. Mijn vorige factuur was onjuist gefactureerd. Op de klantendienst was men heel onvriendelijk, maar men zou mijn klacht genoteerd hebben zie men. Omdat ze voor een ander bedrag mijn klacht niet eens wou noteren, heb ik via e services klacht ingediend. Later bleek mijn telefonische klacht niet genoteerd. Probeer dus via e services, maar kreeg ik telkens de foutmelding dat ik nu geen klacht via e services kon indienen. Heb ontelbare mails ontvangen met de vraag om contact op te nemen met de klantendienst. Deed dit telkens, maar op klantendienst wist men ook niet waarom ik nog moest bellen. Uiteindelijk heb ik het niet betwiste gedeelte betaald en naar ombudsdienst geschreven omdat ik aanmaningen ontving. Uiteindelijk kreeg ik telefoon van belgacom dat alles in orde zou zijn. Ik zou creditnota krijgen. Gisteren ontving ik nieuwe factuur voor de volgende 2 maanden. Bleek dat er een maand dubbel gefactureerd is. Via e services klacht indienen: weer foutmelding. Klantendienst gebeld: die geven me door aan technische dienst. Technische dienst zegt dat klantendienst mij moet kunnen helpen. Klantendienst belt terug en geeft mij nummer 0800/22301. Vandaag vroegerop het werk vertrokken om voor 1700u te kunnen bellen, maar dit nummer verwijst naar internet en zo terug naar klantendienst. Cirkel rond dus zonder resultaat. Uiteindelijk zit er voor mij niets anders op dan telefonisch mijn klacht door te geven. Mijn zegt weer alles genoteerd te hebben en factuur geblokkeerd. Maar dit heb ik eerder al gehoord. Mijn klacht verschijnt ook niet op e-services bij mijn klachten, dus ik houd mijn hart vast. Het zal erop uitdraaien dat ik naar een winkel zal moeten en daar opnieuw mijn verhaal moet doen en alles tesamen weeral uren verloren.

2 reacties

beste wat je kan doen is eva contacteren op het forum; Ik heb daar niets dan positieve ervaringen mee
Reputatie 1
Badge
Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom je de support van Belgacom niet per e-mail kan bereiken. Ik vind dat voor dergelijke problemen nog altijd de handigste manier om te communiceren. De antwoorden staan dan ook zwart op wit : dan kunnen ze in elk geval al niet meer zeggen dat ze van niets weten...

Je kan "EVA" inderdaad wel schriftelijk bereiken via bv. dit forum door een persoonlijk bericht te sturen naar EVA. De antwoorden komen dan hierboven in "postvak In" terecht.

Facturatie is blijkbaar overal een hekel punt, maar bij Telenet is het niet beter (ik kan het weten...).

Reageer