VALSE beloften van PROXIMUS

  • 10 May 2017
  • 1 reactie
  • 235 Bekeken

Een aantal maanden geleden veranderde ik van internet. Ik ging voor het snellere internet MAXI en wou mijn GSM daaraan koppelen. Ik heb mijn GSM mét een abonnement van € 20 bij Proximus aangekocht (joint-offer!).
Het zou handig geweest zijn om alles op 1 factuur te hebben, maar aanvankelijk ging dat niet.
Maar één vd medewerkers vond de oplossing en ja hoor .... mijn GSM abonnement kon wél op dezelfde factuur maar niet in hetzelfde pakket met telefoon, tv en internet.
Het abonnement veranderde nu wel naar een BIZZ-small van € 15. Niemand had dat gevraagd of gezegd ...
Nu ging er een paar dagen later € 140 van mijn rekening omdat ik "contractbreuk" pleegde door een ander GSM abonnement te nemen. IK probeer nu al meer dan een maand om dat geld terug te krijgen. Helaas. Het is mij al verschillende keren beloofd, maar correcte terugbetaling staat precies niet in het PROXIMUS-woordenboek.
Zo jaagt men dus klanten weg !

1 reactie

Dag Jo,

Ik zie hier een kredietnota staan van €140,99, als je me even een privébericht stuurt met je bankrekening en gegevens, maak ik e​en dossier aan voor een terugbetaling van dit volledige bedrag. Je kan een privé bericht sturen via deze link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Het spijt mij om te zien dat dit zo fout is gelopen aangezien het inderdaad mogelijk is om het abonnement aan je factuur te linken en zelfs aan je pack.

Groetjes,
Lorentz

Reageer