Beantwoord

Tuttimus pack

  • 31 January 2017
  • 4 reacties
  • 285 Bekeken

Ben sinds 15 december2016 ingestapt in het tuttimus pack met een een gsm abonnement bij mijn vroegere pack.
Vanaf dan loopt alles verkeerd factuur die niet juist zijn en ook mijn pack klopt niet alles is apart ingesteld dus betaal ik veel te veel .Al enkele keren via telefoon , via my proximus gemeld en nog steeds niets veranderd.Wel al van de rekening gehaald om te betalen .Hoop via deze weg een oplossing want dit kan toch echt niet.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 1 February 2017, 09:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag NIKWAM,

Dossier 41218344 is hiervoor in behandeling. De factuur van januari staat 'on hold'. Je mag dus wachten met betalen tot je iets hoort van de dossierbeheerder.

Groetjes,

Antonella
We betaling via domicilliering dus reeds af van de rekening maar voor de volgende maand ga ik dit blokkeren zolang het niet is opgelost.Dus vandaag weer( nr 2) een brief dat het binnen de 10 dagen zou opgelost zijn .
Voor december en januari creditnota nu weer in februari weer dezelfde fout alles weer apart gerekend i.p.v in pack Wanneer tuttimus pack in orde ? (15december 2016)
Reputatie 7
Badge +3
Dag NIKWAM,

Dossier 41218344 is nog in behandeling, de nieuwe factuur is ook al 'on hold' gezet in afwachting van de rechtzetting.

Onze IT-diensten doen momenteel het nodige om dit zo snel mogelijk definitief aan te passen.

Groetjes,

HeidiE

Reageer