Toch abonnementskosten na opzegtermijn

  • 16 April 2018
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Betreft Mobielnr. 0471 08 11 55
Ik heb dit nummer opgezegd op 31/01/2018, volgens mij dien ik maar 1 maand opzeg te betalen (dus FEBRUARI.) maar men rekent mij telkens nog MAART en APRIL aan.
Ik heb wel een bevestiging dat dit nummer pas! op 9 maart gedeactiveerd werd. Dat een opzeg niet doorstroomd is met alle respect niet mijn zorg maar wel die van Proximus en ik kan u wel zeggen dat de opzeg van mijn andere diensten niet al te schitterend werd verwerkt door Proximus, telkens het excuus "het is niet doorgestroomd" dan moet Proximus volgens mij eens dringend werk maken van degelijke IT, als ik zo eens op het forum rondlees...
Ik heb een online klachtformulier ingediend maar ik kreeg geen bevestiging en ik vind de vermelding van mijn klacht nergens terug in Myproximus
Ik ben 36 jaar trouw klant geweest (tot mijn vertrek onlangs naar het buitenland) maar het afscheid met Proximus is om te huilen.

En dit is het antwoord van het Proximus-team en let even op de telefoonnummers

In tegenstelling staat het nummer 0476312624 pas opgezegd bij ons sinds 11/04/2018
dat verklaart natuurlijk de factuur,
Was je nummer 0476312624 reeds via een andere provider en simkaart actief?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Gunter,

Ik heb nog een creditnota van 31,98 EURO gemaakt het nummer 0471081155 stond bij ons opgezegd sinds 09/03/2018.
Je hebt nog een tegoed van 5,18 EURO dat terugestort kan worden op je rekening nadat de gegevens zijn doorgestroomd.

Mvg. Wilfried

Reageer