Vraag

Tevredenheids enquete

  • 13 December 2018
  • 1 reactie
  • 249 Bekeken

Proximus kan je dus niet bereiken via een 0800xx 800 nummer voor mijn probleem van overlijden. Vandaag geluk gehad met chatten . Nadien komt de meest absurde enquete vraag : zou u gebeld hebben moest er geen chat mogelijkheden zijn geweest . Dit is de vraag omdraaien . ge kunt NIEMAND bereiken . Wat was het probleem : overleden familie lid . Meermaals gechat . Komt in orde . Fakturatie gaat door en credit nota worden verschoven naar de volgende faktuur ! In de klachten lijst komt dit probleem meermaals voor : zorg dat er een rubriek overlijden & stopzetting abonnement in uw keuze menus voorkomt .

1 reactie

Moest er hier geen reactie komen van iemand van proximus dan kun je ook klacht indienen via online formulier:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
kies dan "ik ken mijn nummer" of "ik ken mijn nummer niet" in het ander geval en zo verder waar je facturatie kunt kiezen en dan "klacht indienen" en vervolgens op "mail ons" klikken …..

Reageer