Vraag

Terugbetaling saldo van Pay&Go na overschakeling naar abonnement

  • 14 June 2018
  • 5 reacties
  • 838 Bekeken

Tweemaanden terug is mijn vrouw overgeschakeld van pay and go naar een abonnementformule en is haar nummer toegevoegd aan mijn factuur. Tot dar geen probleem. Er stond nog een saldo op haar payandgo en dat zo door proximus terugbetaald worden. Ik veronderstel als verrekening op een van mijn facturen. Tot nu toe is dat nog niet gebeurd.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html

Als u al een Pay&Go-kaart hebt, dan kunt u een abonnement kiezen en bestellen. Als er nog belkrediet op uw Pay&Go-kaart staat, dan wordt dit automatisch in mindering gebracht op uw 1ste factuur.
Dan zijn ze dat bij ons toch vergeten te doen want op de twee volgende fakturen na de indienststelling van het mobilus abon. zien we geen aftrek van het p&g saldo. Pech zeker?
Ik moet mij nu wel verontschuldigen maar ik stel enige verwarring vast tussen mijn facturen en betaling ervan. Op mijn maandelijkse facturen merk ik het niet maar bij de betaling door mijn bank aan proximus is het saldo wel in mindering gebracht.
Dus duizendmaal sorry. ..misschien omdat er bij mijn overzichtlijst fakturen geen credietnota staat.
laat iemand van de proximus medewerkers dit even voor u verder nakijken als ze hier op het forum langskomen en je post lezen
Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
Normaal kunt u uw facturen, uw verbruik, uw creditnota's ook inkijken/raadplegen via MyProximus
&
U hoeft zich zeker niet te verontschuldigen … ik werk niet voor Proximus en op dit formum komen regelmatig allerlei/diverse problemen o.a. met de facturatie, activatie, … aan het licht (om er soms moedeloos van te worden, vermoedelijk ook voor sommige medewerkers...)

Reageer