Telkens opnieuw de foute aanrekening

  • 15 November 2018
  • 5 reacties
  • 261 Bekeken

Wat een knoeiboel daar bij proxius?! Eerst al maanden moeten ploeteren om eindelijk internet en tv te hebben in onze vakantiewoning. Afspraken worden niet nagekomen, dan staan ze aan de deur terwijl dat niet afgesproken is, het was altijd iets...Abonnement dat ik al had (internet start) omgezet in pack met tv erbij. Nu krijg ik al sinds Juli telkens opnieuw een aanrekening waar het oude EN het nieuwe abonnement, dus 2x internet op hetzelfde adres en tv, wordt aangerekend!! Tientallen keren gebeld en telkens werd er gezegd dat het aangepast werd. Tot nu toe dus nog steeds niet in orde!!!! Wat is dat voor klotezooi daar!!!!!! De enige reden waarom ik niet van provider verander is simpelweg omdat we in de regio waar de woning gelegen is enkel Proximus kunnen nemen anders was ik al lang weg. Tevredenheid over Proximus is bij mij dik onder nul....

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Christel,
Vervelende situatie, ik begrijp je frustratie.
Indien je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeeft kunnen we dit voor je nakijken.
Mvg. Wilfried
Beste Wilfried, bij deze mijn klantennummer: 620374946.
Ik heb intussen alweer maar eens gebeld, er zou een klacht opgesteld zijn, medewerker zegt openstaande factuur niet te betalen, maar intussen heb ik wel een openstaand saldo van 157 euro!! De nieuwe aanrekening is dus ALWEER fout.. Dit kan echt niet meer voor mij, en ik betaal ook niets meer tot dit rechtgezet wordt.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Christel,
Ik zie dat er zowel Internet Start als Internet Comfort actief staat op hetzelfde adres.
Volgens mij is het Internet Start Foutief omdat Internet Comfort automatisch bij het Minimus abonnement hoort.
Ik heb het internet Start dan ook opgezegd en het extra aangerekend bedrag voor Internet Start gecrediteerd.
Omwille van all het ongemak heb ik ook de resterend 51,00 EUR van de vorige factuur 6845478235 oktober 2018 gecrediteerd.
Er momenteel enkel nog 51,00 EUR voor de factuur 6847599587 november 2018 te betalen.
Onze verontschuldigingen voor al het ongemak en hopelijk is nu alles naar wens.
Voor verdere correspondentie kan je ook via http://deze 'prive' link het gesprek verder zetten.
Mvg, Wilfried
Beste Wilfried,

Hartelijk bedankt voor de oplossing van ons probleem, en voor de geste van 51 euro! Alleen spijtig dat ik het via deze weg heb moeten doen, terwijl blijkbaar een maandenlang probleem plots op enkele dagen kon opgelost worden door jou. Dankjewel!
Vriendelijke groeten Christel
Reputatie 6
Badge +3
Dag Christel,
Dit is inderdaad verontrustend omdat het zoals het er gisteren voor stond een vrij eenvoudige handeling was.
Toch nog onze verontschuldigingen voor al het ongemak
Nog een fijn weekend gewenst.
Mvg, Wilfried

Reageer