Teleurgestelde klant - geen antwoord en geen oplossing

  • 5 April 2017
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Geachte
ik heb op 13 december2016 mijn abonnement wijziging bevestiegd en ik werd tuttimus-familius abonnement vanaf 13 december die ik heb een overeenkomst via email ontvangen.(inhoud van onze overeenkomst staat onderaan) ik heb een tv toestel gekozen maar heb nog niet kunnen ontvangen. en dan heb ik meer dan tiental keer met uw medewerker contact genomen en heb alles gecheckt. normal gezien moet ik 81 euro betalen per maand voor mijn pakket maar laatste 2 facturen 120 en 112 euro.
ik zal echt gek worden. Mijn pakket bevat onderaande regels maar hoe kan dat worden ?.
Vandaag heb ik naar uw medewerker gebeld en heeft zo gezegd dat uw abonnement niet inorde! schok! omdat uw tv toestel nog niet erbij is...
ik ben gedurende 4 of 5 jaar klant van proxiumus en ben niet tevreden over dienst van proxiumus.
Ik heb echt heel veel tijd verloren en mijn psicologisch problemen zijn begonnen.
Kunt u controleren over mijn alles. Overeenkomst en facturen en telefoon gesproken...Wat is het probleem?
Ik zal niet betalen tot van u een antwoord krijgen...

Groeten!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag husnucan43,

Kun je mij in een privébericht klantgegevens bezorgen voor nazicht?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE

Reageer