Telefonisch contact 20% korting

  • 17 October 2017
  • 6 reacties
  • 231 Bekeken

gisteren telefoon gekregen , voor een korting van 20 % i.v.m trouwe klant zijnde ,
vandaag mail gekregen , met onjuiste gegevens op EN aangepaste type abbo's !
direct gebeld voor meer uitleg is : niks aan te doen meneer , u heeft dit zo gevraagd ?? IK DENK HET NIET ! spijtig dat dit moet gebeuren na jaren vaste klant te zijn

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Kreeg gisteren ook een telefoon van PX maar die ging gelijk over op het gezellige wachtmuziekje van PX. Heb ingehaakt en ze hebben niet meer terug gebeld. Je moet echt oplossen wat je doet maar je hebt toch recht binnen een bepaalde tijd om dit af te zeggen. Dit is toch wettelijk geregeld. Dacht dat dit 14 dagen is.
Reputatie 7
Badge +4
Dit valt inderdaad "onder verkoop op afstand" waarbij u de mogelijkheid hebt gebruik te maken van uw herroepingsrecht
http://economie.fgov.be/nl/consument/Handelspraktijken/Ventes_distance/#.WeZUbLpuLIU

Beste werkwijze om "eventuele problemen/discussies" te voorkomen: van uw herroepingsrecht gebruik maken per aangetekend schrijven (Proximus - Klantendienst - Koning Albert II laan 27 - 1030 Brussel)
hoe kun je iets afzeggen als niets besteld hebt, dat moeten ze toch eerst kunnen bewijzen dat je iets besteld hebt of mis ik hier iets?
Dat kan toch éénvoudig opgelost worden door een privébericht te sturen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

En als het niet recht gezet wordt kan je dan toch nog de nodige stappen ondernemen.
Reputatie 7
Badge +4
@Martin.... ik denk dat er voor jochendk niet veel anders meer op zit (tenzij op het privé-bericht vrij snel gereageerd wordt en de situatie quasi onmiddellijk schriftelijk - al dan niet via e-mail - door Px rechtgezet wordt; kwestie van bewijs en tegenbewijs, de periode van 14d. loopt...)
Je moet toch toegeven dat dit niet de eerste keer dat zoiets gebeurd en het ook niet de eerste keer is dat zoiets door de proximus medewerkers recht gezet wordt zelf al zijn de 14 dagen verlopen, want je mag niet vergeten als je zelf aan de telefoon gezegd hebt dank u maar ik ben niet geïnteresseerd, dan is er ook geen sprake van een termijn van veertien dagen aangezien er niks besteld werd, (tenzij het tegenstelde kan bewezen worden) en daarvan ben ik uit gegaan in 't ander geval is het natuurlijk wat anders, enfin 't is tenslotte aan jochendk van te beslissen uiteraard .......

PS: nog een bedenking, zou een herroeping via een privébericht bv. dan ook geen voldoend wettelijk bewijs zijn als het erop aankomt!
Reputatie 7
Badge +3
Dag jochendk,

Stuur je even je klantennummer door via een privébericht voor nazicht?

Groetjes,

Antonella

Reageer