Beantwoord

Te veel betaald, zou geregeld zijn, maar niks is minder waar

  • 15 July 2017
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Ik heb vorige betaling gemeld dat, boeket Multi Nl niet in mijn abonnement zat en welke door het bijvoegen van een gsm veranderd is.
De persoon aan de tel. heeft dit nagekeken en heeft ook bevestigd dat het idd. niet in mijn abonnement aanwezig was voor de verandering. Daar heeft hij de nodig stappen voor ondernomen en het te veel betaalde van die rekening vereffend, maar vandaag krijg ik opnieuw een rekening waarin de beloofde vereffening is gebeurt, maar het boeket Multi Nl wordt mij nog steeds aangerekend.
Wanneer wordt dit nu eindelijk eens deftig geregeld, sinds ik een gsm heb aangekocht bij jullie en hem als tweede op mijn factuur heb laten plaatsen heb ik nog niks anders gehad dan verkeerde (in jullie voordeel) facturen.
icon

Beste antwoord door HeidiE 19 July 2017, 16:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag johan.aljo,

Ik zie dat dossier 30125630 opgelost is en Multi NL staat niet meer actief.

Ook werd intussen creditnota 6793437809 opgemaakt.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

HeidiE
Dat is idd intussen geregeld naar weer een lange wachttijd aan de telefoon, en hopelijk is dit nu ook uit mijn abonnement geschrapt. Toch even een detailtje, ik bel en krijg een persoon aan de lijn die verklaart, dat pakket zit in je bundel en is gratis, ha nee meneer ik betaal daarvoor, zijn antwoord ha ik zal je moeten doorverwijzen naar de klanten dienst, denk ik bij mezelf eerst een leugen om bestwil? en zit ik niet bij de klanten dienst? Uiteindelijk een vriendelijk dame die alles zou geregeld hebben, om maar te zeggen dat er nogal wat mis loopt in jullie service. Ik hoop dat alles nu een normaal verloop kent.
Beste Johan
Geloof mij heb sinds oktober 2015 nog niks anders dan dit soort verhalen voor mezelf ondervonden .Er is iedere maand iets aan de hand waarvoor ik de klantendienst moet contacteren en het geraakt nooit opgelost omdat je ten eerste altijd iemand anders aan de lijn krijgt en ten tweede achteraf toch gewoon de rekening moet betalen dit heeft mij al zoveel keer gefrustreerd dat ik zelfs nie meer durf bellen maar naar een plaatselijke shop ga om probleem op te lossen .Ben absoluut ontevreden over de klantenservice het enige woordje dat ze kennen is 'extra' betalen

Reageer