Vraag

Sms van Proximus

  • 17 March 2018
  • 7 reacties
  • 287 Bekeken


M
Volgens de telefoon werd er van 1 maart tot nu ongeveer 28 minuten gebeld. Ook raar is dat de afzender id gewoon Proximus is, zonder nr. Gewoonlijk staat daar ofwel een gsm nr (een mededeling dat men over zijn bundel gaat) ofwel zo een nr van 4 cijfers (sms als men over de grens gaat)
Dus, wat is er hier aan de hand?????

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Wat zie je op MyProximus?
Klopt het dat je 120 min hebt bij je abonnement?
Reputatie 7
Badge +4
&
Loopt jouw facturatieperiode van 1/maand X tot einde/maandX? Bij mij loopt deze (nog) van 22/x tot 21/(x+1)?
Bij mij staat als afzender van Px berichten "Proximus"
Gisteren was het verbruik niet beschikbaar, nu staat er ook 144 minuten. Hoe kan dat? Factuur gaat van de 1ste van de maand en ja, 120 minuten inbegrepen
Maar van die 28 minuten die in het telefoon geheugen staan zijn de meeste naar mij, 2 gsms op dezelfde factuur, dus dat is gratis.
Maar hoe kan 28 minuten volgens de telefoon er 144 worden????
Ik zal morgen eens bellen naar de klantendienst.....
Reputatie 7
Badge +4
De vraag is in hoeverre de apps " quasi real time verbruiksgegevens" 100% betrouwbaar zijn (er zal zo wie zo enige vertraging opzitten om de gegevens uit de backbone naar de applicaties over te brengen)
Uw factuur detail per gesprek van/naar start datum.uur, duur en kost geven u mijns inziens een duidelijk betrouwbaar (laattijdig) inzicht correct of niet ok
Heb alles in een excel blad gestoken, opgeteld werd er 28 minuten gebeld naar andere telefoons, verder waren er heel wat oproepen naar mij, ik zie dat ik eerder dit niet juist uitlegde, als ik die erbij reken kom ik mogelijk aan 120 minuten of meer maar volgens de voorwaarden zijn alle telefoontjes binnen ons pack of hoe heet dat, gratis, dus van onze 2 mobieltjes en de vaste lijn die we eigenlijk nooit gebruiken. Nu gaan ze die blijkbaar wel aanrekenen ??????
Ik zie nergens bij proximus zelf waar de gedane telefoontjes volledig beschreven staan met datum en uur en duur?
Reputatie 7
Badge +4
MyProximus - Mijn facturen - Factuur (pdf) openen, aldaar heb ik een overzicht naar welk nummer, wanneer, duur en kost (0 indien in bundel)
Opm.: mijn gsm zit niet in een pack

Reageer