Vraag

SMS Proximus info

  • 12 December 2017
  • 1 reactie
  • 1760 Bekeken

Mijn dochter (0474 50 11 56) krijgt volgende SMS: Proximus-info: Uw laatsste factuur is vervallen. Mocht u het bedrag van 42.99 EUR reeds betaald hebben of binnen ten laatste 5 dagen betalen op rekening BE31 4354 1116 1155 met als gestructureerde mededeling +++253/1285/80087+++, gelieve dan ok terug te sturen. ...

Deze factuur wordt altijd via domiciliering betaald en is nu ook op 24NOV2017 betaald met mededeling 257202400033. Waarom deze SMS dan?

1 reactie

Ter info: dit doen ze blijkbaar normaal gezien als je niet op tijd betaalt
zie >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_remind/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/wat-gebeurt-er-als-u-niet-op-tijd-betaalt.html

Je kan ook altijd ondertussen eens zelf kijken op myproximus > http://proximus.be/login om te zien of er nog een rekening open staat.

Kan gewoon weg een vergissing zijn en kan je het antwoord van iemand van proximus hier afwachten.

Nog als bijkomende info:
je kunt als je dit wenst eventueel ook nog altijd langs deze weg de vraag stellen door te surfen naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Reageer