Beantwoord

Schande

  • 18 January 2018
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Ik heb een abonnement groepsaankoop van enkele jaren terug .
Nu heb ik een indexering?? gekregen en factuur is dus bijna verdubbeld .
Ik krijg te horen dat ik dus dat ik meer dan 100€ moet betalen i.p.v. 60 vroeger.
Het enige dat ik als alternatief krijg is overstappen naar eeen nieuwe formule die mij dus duurder uitkomt en heb dan ook geen simkaart meer in mijn iPad . Ook geen enkele tegemoetkoming zoals een nieuwe klant of zoiets is er zelfs teveel aan .
Ik vind dat dit echt niet kan een klant zo met zijn rug tegen de muur zetten .
Zijn er nog mensen met dit probleem ? Ik kan toch heel moeilijk geloven dat ik nog de enigste ben met dit abonnement .
Mikje
icon

Beste antwoord door AntonellaD 19 January 2018, 15:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Mikje,

Ik zie dat er gisteren (18/01) reeds een rechtzetting werd gedaan van deze factuur.

Groetjes,

Antonella
Ja Idd eenrechtzetting voor deze maand .
Volgende maand terug meer dan 100 € betalen of naar een andere formule overstappen die mij duurder uitkomt .!!
Ik kan dus echt niet begrijpen dat je zo met je rug tegen de muur word gezet. Naar jaren klant te zijn .
Das dus een verhoging van 76 % voor een abonnement ?

Reageer