Beantwoord

Restsaldo GSM, te belachelijk voor woorden

Wij hebben twee jaar geleden een abonnement afgesloten + GSM. Deze werd vorige week over gezet naar een andere provider. Dit zou echter een dag te vroeg gebeurd zijn en zo verwijt men ons contractbreuk.
Het toestel is een Samsung Galaxy A5. Deze kost nu op een internetsite 139 euro.
Hiervoor was Proximus zo vriendelijk ons een eenmalige boete te geven van 119 euro.
We hebben dus 23 maanden en 29 dagen betaald voor die gsm en zouden deze boete moeten betalen.
Op de site hier is niets terug te vinden over de restwaarde van een A5.
Twee maal telefonisch contact met een medewerker bracht geen oplossing. De tweede man aan de telefoon excuseerde zich voor deze zaak, maar zei dat hij er niets kon aan veranderen.
Een mail met een klacht bracht wel een oplossing. men ging een creditnota opmaken voor de onterechte schorsing van het contract.
Enkele dagen later vind ik deze creditnota niet terug op MyProximus.
De factuur met de boete wel.😡 😡
icon

Beste antwoord door Joel M 11 februari 2019, 11:59

Beste,

Er is vandaag een tegoednota 6993081803 opgemaakt voor een bedrag van 119,59EUR.

U hoeft dus niets te betalen.

Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,Joël

Bekijk origineel

6 Reacties

Opvallend stil hier bij de Proximus medewerkers!!!
Reputatie 7
Badge +5
Als bijkomende tip: je kunt ook klacht indienen via online mail form, waarna je ook gecontacteerd wordt.
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
daar achtereenvolgens de flowchart volgen...
Dan moet de klacht wel door gaan. Als ik dit probeer via de site gebeurt er niets; als je op verzend drukt gebeurt er niets. Telefonisch contact vandaag werd door Proximus verbroken. Bedenkelijke werkwijze als je het mij vraagt. Als je ongelijk hebt, geef dit dan toe.
Reputatie 7
Badge +5
Als er natuurlijk geen enkele reactie/hulp meer komt zou je via de "Ombudsman Telekom " kunnen met je klacht > www.ombudsmantelecom.be/nl/
Reputatie 6
Badge +2
Beste,

Kan u mij een klantnummer en factuurnummer bezorgen.
via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Reputatie 6
Badge +2
Beste,

Er is vandaag een tegoednota 6993081803 opgemaakt voor een bedrag van 119,59EUR.

U hoeft dus niets te betalen.

Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,Joël

Reageer