Proximus smart 15+

  • 21 January 2017
  • 9 reacties
  • 2713 Bekeken

Beste
Hoe komt het plots dat er bij mijn abonnement Smart 15+ €16 wordt aangerekend ipv €15?

Mvg
Yves

9 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Omdat er onlangs een prijsverhoging is geweest, zo kost mijn Smart+15 nu voortaan € 11/maand in plaats van € 10/maand, mijn abonnement zit wel in mijn Maxi Pack.
Reputatie 5
Hier hetzelfde. Kan er iemand uitleggen waarom ik 1 € meer moet betalen dan een Mobilus s terwijl dit hetzelfde aantal belminuten en data bevat. En bij mijn internet comfort is ook 1 € bij. En smart omzetten naar Mobilus is geen optie want dan ben ik de pack voordelen kwijt.
mvg
Reputatie 7
Badge +6
Jamo,
De prijsverhoging stond op de factuur van november 2016


Reputatie 5
Ja dat weet ik maar waarom meer betalen voor hetzelfde smart15 = mobilus s,geen enkel verschil. Buiten dat de Mobilus nog gratis data heeft voor een app naar keuze.
mvg
Reputatie 7
Badge +6
Jamo,
Ik kan alleen maar verwijzen naar de uitleg op http://www.proximus.be/tarieven

Reputatie 7
Badge +1
Jamo,
Ik kan alleen maar verwijzen naar de uitleg op http://www.proximus.be/tarieven



Wat een kul verhaal. Zeg gewoon dat je wilt dat alle klanten van PX overgaan naar Tuttimus, Familus en Mobilus. Dan ben je eerlijk naar de klanten toe.
Reputatie 5
En welke optimale ervaring krijg ik dan voor mijn 1 € meer tov de Mobilus s? :)
mvg
Reputatie 7
Badge +1
Dat zelfde geld voor Smart+25 en Mobilus M. Welke optimale ervaring krijg ik dan voor mijn € 1 meer.
Reputatie 6
Badge +3
klanten met oude contracten zijn trouwe klanten en moeten daarom een korting krijgen in plaats van een prijsverhoging !

Reageer