Proximus gaan jullie nog antwoorden!

  • 17 December 2018
  • 0 reacties
  • 165 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Proximus gaan jullie nog antwoorden! Naar de Klantendienst bellen is overbodig daar gooien ze de telefoon dicht als ik hen contacteer hierover. Is te complex blijkbaar om het na te kijken en in orde te brengen. ➡️Proximus mag ik jullie bedanken voor de service. Gisteren (13 december 2018) heeft de technieker meer dan 4 uur bezig geweest om mijn verhuis aansluiting in orde te krijgen . Dit dankzij een onbekwaam iemand die de aanvraag volledig verkeerd had ingevoerd in het order voor de technieker. Het was geen nieuwe installatie, het was een verhuis van de diensten. Afsluiting van een tijdelijk abonnement op het nieuwe adres. Een geluk dat de geweldige , geduldige technieker bereid was om alles in orde te brengen omdat ik alle nodige documenten had . Had me al op voorhand ingedekt uit ervaring in het verleden met Proximus. En dat is nog niet alles. Ik heb alvorens dit hier te posten , via de Klantendienst contact opgenomen , daar vielen ze uit de lucht en wilden ze een lasser sturen I Via mail krijg ik een standaard antwoord, via messenger komt die Chatbot zeggen "ik begrijp uw vraag niet". Proximus jullie Klantendienst is RAMPZALIG wegens onbekwame mensen die een protocol opgelegd door Proximus volgen en niet naar de klant luisteren. Vervolg de aanrekening van December 2018 - Documentnummer 6848******** is niet correct.
1)Affinity korting op pack word maar in mindering gebracht voor periode 1- 6 dec. Ontbreekt voor de periode7 dec - 31 dec .
2)Korting sociaal tarief in mindering gebracht voor periode 1- 6 dec ontbreekt voor de periode7 dec - 31 dec .
3)Pack voordeel: My tv-bundle in mindering gebracht voor periode 1- 6 dec ontbreekt voor de periode7 dec - 31 dec .
4)Decoder voor lijnnummer 016 35 38 ** word aangerekend voor periode 7 dec - 31 dec. Terwijl er bij de verhuisaanvraag me gevraagd werd een decoder en een modem terug testuren. Doch heet men me nog steeds niet de correcte documenten voor het terugsturen van deze toestellen toegezonden.
Men had me een document toe gestuurd waarin stond dat ik 2 modems moest terugsturen wat foutief was. Zie referentie R0000001100009EB6T-1 en de bijlage Proximus Retour verzendlijst in de doos te steken. Ik ga geen extra huur voor een decoder betalen ten gevolge van een administratieve fout van Proximus die ik op 1 dec ?18 reeds melde maar tot op heden nog geen correcte verzendlijst kreeg voor de retour .
Vriendelijke groeten,
Patrick

0 reacties

Geen reactie

Reageer