Proximus factuur

  • 18 October 2017
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Beste,
Ik heb zojuist mijn factuur bekeken en zie dat ik moet betalen voor tv replay (zonder+).
Dit was voordien nooit aangerekend.
Ik heb een pack bizz all-in + TV in en ben klant bij jullie sedert 12/2016.
Kan u mij verhelderen waarom dit aangerekend word?
Ook mocht ik voordien een film cadeau kiezen op al uw films (Top 20, enz...) vanaf september mag ik alleen de blockbusters kiezen.
Het probleem is dat Proximus dit niet heeft vermeld wat voor reden het betreft.
We dachten (we zijn met 5 in ons huis) ieder dat er nog altijd een film cadeau was terwijl proximus ons elke gehuurde film aan rekende.
Dit is maar een van de talloze problemen vanaf dag 1 bij Proximus waarvan ik jullie dit ga besparen.
Proximus (Belgacom) was een product waarvan we wisten dat deze een beetje duurder was dan de concurrentie maar met een service waarvoor we dit verschil wel wilden betalen.
Met spijt ondervind ik vanaf het begin dat ik terug bij Proximus ben dat dit vroegere vlaggenschip van België niet naar behoren beheerd is en gedoemd is ten onder te gaan.
Ter Attentie van Mevrouw Dominique Leroy
Met vriendelijke groeten,
Olivier Gobert

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Hey Olivier,

Moet iets fouts zijn, hoor. Kan jij mij even jouw klantnummer doorsturen via een privébericht op https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=66237 dan onderzoek ik het even.

Groetjes,

Lorentz.

Reageer