Proximus en je factuur, het blijft aanmodderen

  • 12 November 2018
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Vorige maand een klacht ingediend wegens onterechte aanrekening van SMS verkeer binnen Europa.
Zit namelijk in mijn pack. Eerste persoon aan de telefoon had zelfs het lef om te zeggen dat dit normaal was. Zij wist niet dat er een pack bestond waar dat in zit.... 2de persoon was ok. Ze gingen het onderzoeken. En raar maar waar, uit het onderzoek blijkt dat het een software fout is. Ze gingen die onmiddellijk recht zetten en het zou niet meer gebeuren. Wat denk je dat er aan de hand is me tmijn huidige factuur? Inderdaad weeral dezelfde miserie. Kunnen jullie nu echt geen deftige factuur maken. Dus weer bellen en ze gaan het nog eens onderzoeken. Op die tijd had ik de bug zelf al gefixed in de software. En ja volgende maand heb ik opnieuw prijs want in het nog niet aangerekende verbruik is het weer van dat. Ben nu toch wel heel sterk aan het overwegen om mijn boeltje te pakken en alles te verhuizen. Ben die maandelijkse ellende kotsbeu.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Patrick,
Sms vanuit België naar buitenland wordt wel standaard aangerekend als 'international calls / sms
Griekenland valt hier ook onder al zijn de verbruikskosten wel gecrediteerd
(- 18,80 EUR / incl. (dit werd dus wel terecht aangerekend)
0477 98 27 96 Bizz Smart XL Europe: bellen, sms’en en mobiel internet.
•Niet inbegrepen : sms van België naar EU (internationaal)
Hopelijk verduidelijkt dit de situatie.
Mvg, Wilfried

Reageer