Vraag

Problemen met mijn laatste factuur

  • 12 July 2018
  • 2 reacties
  • 167 Bekeken

Beste,
Eind mei, heb ik in een prx winkel in Leuven een nieuwe toestel gekocht, thuis bleek dat de sim niet paste en een paar dagen later kon ik terug voor een nieuwe kaart.. daar stelde de verkoopster voor om mijn abonnement aan te passen want ik had een verouderde versie.. Ik had nog gevraagd dat mijn nieuwe abonnement toch wel gelijk bleef... "Natuurlijk het werd zelfs beetje goedkoper"

In de loop van juni krijg ik en sms dat mijn verbruik is overschreden... ik bel nog die dag naar Prx klanten dienst: en krijg als antwoord: Mevrouw we kunnen dat nu nt nakijken maar wel als u nieuwe factuur gemaakt is... dan gaan ook alle bonussen, kortingen en ... eraf.

Gisteren krijg ik mijn factuur...ipv van een "beetje minder" dan mijn gewone 37€ heb ik een totaal bedrag van 212. euro..

Direct terug gebeld nr de klanten dienst.. 2 maal een heel onvriendelijk dame aan de lijn gekregen.. met een antwoord van " tja eigen schuld te veel gebeld"

Ik kon zlfs nog al eens niet vragen om mijn vorige facturen er bij te nemen en te vergelijken maar bon, de derde dame nam die tijd wel en uiteindelijk kwam uit dat ik een foutief abon. gekregen had in de winkel... eentje van 300 min in plaats van onbeperkt bellen...

MAAR nu de vraag kan er iets aan mijn Foutieve dure factuur gedaan worden... Ah nee... u was verwittigd.

Terwijl ik wel actie onder nomen had.. maar ze eigenlijk bij prx geweigerd hadden om mij te helpen... de eerste maal dat ik gebeld heb mijn 1e waarschuwing.

Dus nogmaals mijn vraag graag had ik toch hiervoor een tussenkomt gekregen. Ik ben al meer als 15 jaar trouwe klant. maar ik moet toch zeggen dat Prx niet echt klant vriendelijk handelt.

Bedankt voor u tijd .

mvg.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Misschien 1 à 2 dagen een reactie van een Proximus-medewerker op dit publieke forum afwachten.
Indien nodig een "formele schriftelijke klacht indienen" via onderstaande link (e-mail):
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/welkom-bij-support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html

Best uw verbruik "regelmatig" - ook voor de effectieve facturatie - opvolgen via My Proximus - Verbruik
https://www.proximus.be/login?ru=https%3A%2F%2Fadmit.belgacom.be%2F
De "nieuwe" GSM-abonnementen zijn al dan niet verpakt in "packs" zijn van het onderstaande type:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-gsm-abonnementen.html
Kortingen en bonussen hebben in dat kader weinig of geen belang.
Concreet dient Proximus u minstens 1-maal per jaar in te lichten over het voor u best toepasselijke abonnement
Indien het door de betrokken Proximus-medewerker in Leuven u een in dat opzicht verkeerd plan aangeboden werd kunt u - eventueel indien nodig mits tussenkomst van de ombudsdienst telcommunicatie** - vragen een retroactieve correctie wegens "misleiding" te bekomen.
Essentiëel hierbij uiteraard dat uw verbruik van juni gelijklopend is met dat tijdens de voorafgaande maanden
Cijfers hieromtrent (aantal minuten, aantal sms, volume data,....) zijn eveneens voor minstens 6 maand vrij gedetailleerd terug te vinden in MyProximus (mijn facturen)
Succes

**:
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41
Reputatie 6
Badge +3
Dag Katrien,
Kan je ons via deze link nog even je gsmnummer doorgeven dan kijken we dit voor je na.
Mvg. Wilfried

Reageer