Vraag

Problemen met facturen

  • 17 August 2017
  • 11 reacties
  • 147 Bekeken

Geachte,
Groot is onze verbazing dat wij tot op heden, nog steeds facturen krijgen van uw diensten die sinds 25 april 2017 zijn opgezegd. Het aantal keren dat wij hiervoor reeds hebben gebeld is niet meer bij te houden, het aantal uitstapjes naar de zogenaamde Proximus- winkels valt niet meer op te tellen. Moest dit alles ook maar iets aan de situatie veranderen, altijd en overal word ons verteld dat de zaak zal worden opgelost. Helaas….. het blijft ons verbazen dat er om de zoveel tijd opnieuw een nieuwe factuur gestuurd word, opnieuw word er gedreigd met afsluiten van onze diensten (wat reeds in april is gebeurd trouwens). Telkens weer word er van ons uit gereageerd. Maar tot op heden zonder gevolg blijkbaar. U begrijpt zeker en vast dat het voor ons moeilijk te verstaan is dat er iedere maand nog abonnementskosten worden aangerekend voor een abonnement dat niet meer bestaat.
Zou u ons eens duidelijk kunnen uitleggen wat we nog kunnen doen om dit “euvel” opgelost te krijgen???

11 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Welke diensten hebt u opgezegd?
Het volledige packet van telefonie (vast en gsm) en internet
Reputatie 4
Badge +2
En ontvangt u momenteel dan nog facturen van al deze diensten?
Enkel voor de gsm
Reputatie 4
Badge +2
En het nummer dat u bij PXM in gebruik had,
is deze hetzelfde als welke u nu gebruikt?
Inderdaad
Reputatie 4
Badge +2
Kan u uw factuur hier uploaden?
Indien mogelijk, best ook om je persoonlijke gegevens te coveren.
Ik geef het klantennummer door, misschien kan het op die manier ook.
Klantennr: 602854847
via een privébericht aan Het Proximus Team >    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 4
Badge +2
Beste LindaPh,

ikzelf werk niet voor PXM dus met uw klantnr kan ik niet veel.
U kan wel zoals Martin aangeeft, een privébericht versturen naar PXM,
maar weet wel dat het even kan duren voor u een antwoord ontvangt.
Heb ik reeds gedaan

Reageer