Probleem met een factuur voor diensten die opgezegd zijn

  • 17 August 2017
  • 12 reacties
  • 196 Bekeken

op 04 Jul 2017 heb ik alles binnen gegeven (modem, b-box,..)in de Proximus winkel in Wijnegem , mijn GSM abonnement omgezet in een pre-payed en laten uitschrijven van al de diensten (abonnement GSM, internet en tv) daar ik vertrok naar het buitenland. In July 2017 heb ik het laatste factuur betaald. DACHT IK. Tot mijn verbazing krijg ik weer een factuur voor internet-tv voor de maand augustus dit jaar en verrekeningen van bellen in Juli DIE IK AL HAD BETAALD.
Ik heb op het internet gezocht voor een Tf-nummer buiten de gratis 0800 of die voor de GSM problemen maar heb GEEN gevonden voor de gewone algemene klantendienst.
1. welk is die telefoonnummer
2. ik ga niet betalen voor wat ik niet heb gebruikt

12 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Ik vermoed dat uw opzeg niet correct is verlopen...
Hebt u bij het afgeven van uw producten, bewijzen mee gekregen?
Normaliter dienen die via een UPS punt verstuurd te worden met
de labels van PXM dat u ontvangt bij opzegging.
dat heb ik ja
labels worden niet altijd opgestuurd naar het schijnt omdat UPS punt de nodige labels heeft
Simon3, ik denk dat dat papier genoeg zegt, trouwens op 28 Jun 17 heb ik me uitgeschreven in de gemeente, ik heb geen adres meer in België, hoe kan ik dan nog die diensten gebruiken.... Plus heb ook bewijzen dat ik mijn GSM heb opgeladen (PrePayed)
Reputatie 4
Badge +2
labels worden niet altijd opgestuurd naar het schijnt omdat UPS punt de nodige labels heeft
Dat is enkel als er iets wordt omgeruild.... Of indien er een defect toestel wordt binnen gebracht.
Reputatie 4
Badge +2
Bevestiging van uw aanvraag voor opzegging....
Er staat nergens vermeld welke diensten werden opgezegd.
Enkel ontvangst van uw modem.
Mocht het u lukken om een contactpersoon in België naar deze winkel te sturen
zou ik dit zo snel als mogelijk doen om erger te voorkomen.
U hebt goed gehandeld maar persoon in de winkel is wss een groentje.

Misschien dat het ook nog via de klantendienst kan lukken.
Probeert u anders eens uw verhaal met bewijs via Twitter of Facebook te sturen naar PXM.
ik zit op Proximus op FB, ze hebben juist mijn bericht gelezen; heb mijn klantennummer doorgegeven (op hun vraag).
Als ik een modem en b-box binnen geef kan ik toch geen internet - tv meer hebben, staat duidelijk opzegging en ontvangst van welke delen
en de klantendienst, DAT is het probleem NERGENS vindt ik een Tf nummer die je kan raadplegen voor klachten zoals dit (bij de klantendienst) enkel voor GSM klachten. Enkel die 0800 nummer die je vanuit het buitenland NIET kan bereiken
Reputatie 4
Badge +2
Hebt u uw decoder dan aangekocht? Indien u deze huurde en niet binnenbracht is dat een kost van €149.
Nu zie ik maar 1 toestel staan.
Modem en bbox is 1 en hetzelfde als ik het correct heb.
neen steeds gehuurd en het zijn twee verschillende toestellen
Reputatie 4
Badge +2
Vanuit het buitenland kan u gratis bellen naar
+32 475 15 60 00
Mijn excuses, we gaan er geen welles/nietes spel van maken,
maar Modem - bbox is 1 product en uw digicorder dient u nog binnen te brengen.
ok dan is de zwarte box de digicoder die ik altijd modem noemde.
Doe Tf nummer daar praten ze enkel over de GSM, ben ik niks mee.
Maar het euvel is verholpen, medewerkers van Proximus aan de lijn gehad op hun FB pagina, en mijn factuur is in betwisting gezet en hoef die niet te betalen. Blijkbaar stond de internet en tf lijn nog open als bruikende...

Bedankt alleszins

Reageer