Vraag

Plotse wisseling van klantnummer en foutieve gegevens (dringend hulp aub)

  • 20 July 2017
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

hallo,

Ik heb het abonnement "Familus" sinds eind december (nieuwe installatie),
alles werkte goed tot de maand april, dan kreeg ik plots een factuur van slecht 8€ (via mail zoals gewoonlijk) maar ook een papieren factuur met wel het juiste bedrag maar andere klantnummer.

Hiervoor heb ik gebeld, en hebben ze voor die 8€ een credietnota gemaakt.

maar natuurlijk in de maand mei opnieuw hetzelfde probleem, opnieuw gebeld, opnieuw credietnota ...
en daar was juni, opnieuw gebeld, opnieuw credietnota en ze gingen een klacht opmaken want nu kreeg ik ook geen papieren versie meer maar werd de factuur opgestuurd naar een email-adres dat al 10jaar niet meer word gebruikt en mij binnen de 2 werkdagen bellen, nog steeds geen telefoon gehad ...

Nu de maand juli, jaja, jullie raden het al ...

vandaag weer gebeld, mijn oude klantnummer gaan ze afsluiten (hebben ze gezegd), en mijn juist email adres toevoegen aan het nieuwe klantnummer, zodat ik toch facturen krijg (waarom dat ik van klantnummer ben veranderd is een raadsel, heb nooit wijzigingen gevraagd.

nu als ik inlog op myproximus zie ik geen producten en zie ik dat ik op het verkeerde klantnummer sta.
oude klantnummer : 620041035
nieuw klantnummer : 608181234

Is er hier iemand dat hier raad mee weet? want als ik nog moet bellen sleur ik ze door de telefoon eh, kotsbeu eh, dit is de 4de maand eh.

2 reacties

hey wat spijtig voor je 😞 als het je echt heeeeeeeel erg stoort en het echt heeeel lang duurt misschien dan beneden in jouw my proximus account een "klacht" indienen meestal gaat het dan vooruit ...
Ik heb ongeveer hetzelfde voor, maar met het grote verschil dat niet enkel mijn klantnummer ineens anders was maar ook mijn adres werd veranderd waardoor ik mijn facturen niet meer krijg!
Ook hier is het mij een raadsel waarom dit alles plots veranderd is?? 🤔

Reageer