Vraag

Overlijden, meermaals gebeld en toch gaat de fakturatie rustig door

  • 13 December 2018
  • 4 reacties
  • 219 Bekeken

Moeder reeds 4 maanden geleden overleden . Meermaals gevraagd om abonnement af te sluiten . Recent per telefoon akkoord om credit nota op te stellen . Ja ontvangen en wat staat daar op ? bedrag wordt met de volgende faktuur afgerekend . Abonnement gaat gewoon door . Bij Proximus is het mission impossible op te bellen of te chatten . 0800 xx 800 nummers loodsen u doorheen 6 te selecteren no maar geen mogelijkheid om een medewerker aan te lijn te krijgen . Chatten u bent no 14 . Bij Telenet is dit keurig en zonder problemen verlopen . Wat nu wie gaat mij bellen ??
Wie is verantwoordelijk voor de klanten dienst ? Of bestaat deze functie niet en wordt deze ingevuld door spreek computers . Opnieuw 3/4 uur verloren .

4 reacties

Indien er geen reactie moest komen van iemand van proximus hier kun je ook klacht indienen via online formulier:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
kies dan "ik ken mijn nummer" of "ik ken mijn nummer niet" in het ander geval en zo verder waar je facturatie kunt kiezen en dan "klacht indienen" en vervolgens op "mail ons" klikken …..
Zoals vermeld .... en zo verder en zo verder . Dat is juist het probleem . Moet ge alles uitproberen om uw weg te vinden of kunt ge verwachten dat medewerkers na 3 telefoontjes de zaak correct afhandelen ? Een communicatie bedrijf dat je alleen maar kunt bereiken via selectie nummers of via een doolhof aan keuze mogelijkheden is toch niet professioneel . DO IT RIGHT THE FIRST TIME. ( of zelfs een 2e kans).
Ik begrijp volledig je frustratie ik zou het ook anders willen zien, maar spijtig genoeg ben ik niet van Proximus en was het alleen maar mijn hoop van je hiermee mss toch iets verder te kunnen helpen en daarom geef ik je ook nog louter deze info mee dat je ook altijd nog eens kunt aanporren door een Privébericht te sturen (klik hier) indien hier door hen op de lange duur ook niet gereageerd wordt.
Dag Martin ,
Fijn dat je mij als niet Proximus medewerker toch bijstaat . Ik zal positief blijven en ervan uitgaan dat het nu opgelost geraakt. Dank U

Reageer