Beantwoord

Opzegging abonnement

  • 6 June 2017
  • 5 reacties
  • 173 Bekeken

Gezien Proximus blijkbaar niet per email gecontacteerd wenst te worden, dan maar proberen via deze weg :

Op 26 april 2017 heb ik mijn abonnement bij Proximus opgezegd en dit via het online formulier, rekening houdend met 1 maand vooropzeg betekende dit dat mijn contract moest beëindigd worden op 26 mei 2017.

Ik kreeg hiervan een bevestiging van jullie op 26 april 2017.

Tot mijn verwondering werd er nu toch nog een factuur voor juni 2017 opgemaakt, welke ik uiteraard niet zal betalen.

Gelieve na te zien wat er verkeerd is gelopen bij Proximus en ik veronderstel dat deze factuur zal geannuleerd worden ?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door tina.b 7 June 2017, 09:29

Bekijk origineel

5 reacties

Ter info:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/producten/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html?v1=shorturl&v6=opzeggen
Reputatie 7
Badge +6
Sorry hoor, maar wat is dit nu voor een niet ter zake doend 'beste antwoord'???
rgroota HEEFT ZIJN ABONNEMENT AL OPGEZEGD VIA DAT FORMULIER, MAAR KRIJGT NOG ALTIJD FACTUREN. DAT IS HET PROBLEEM !!!
Wanneer gaat men op dit forum eindelijk eens ophouden met standaardantwoorden /textbookantwoorden als 'beste antwoord' aan te duiden, hoewel ze niet het antwoord zijn op de echte vraag?

Het kan zijn dat rgroota omdat de 'vraag al beantwoord is' geen antwoord meer krijgt op ZIJN ECHTE vraag?
Laat het aan de vraagsteller over om het 'beste antwoord' te geven.
Hallo rgroota,
ik had inderdaad gedeeltelijk het verkeerde gekopieerd (niet alles gekopieerd) als antwoord :
( het slechte weer zal zijn invloed gehad hebben 😉 )
Mijn antwoord dat ik wilde geven was als antwoord op je vraag dat Prox blijkbaar niet via mail kan gecontacteerd worden.
Een eventuele mogelijkheid hiervoor is en wou ik meegeven als tip:
    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
En de mogelijkheid om opzeg te doen staat al in mijn eerste antwoord als tip.
(Het is ook bedoeld als tip voor iedereen die dit misschien kunnen gebruiken als ze het topic lezen)
NB: Een beste antwoord bestaat eigenlijk niet, alles is nog voor verbetering vatbaar ☺️
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

excuses dat onze mailbox niet bereikbaar is.

Ik heb je producten nagekeken : ze zijn wel opgezegd en facturatie zal aangepast worden. Via dossier

29644159 vraag ik een collega dit te bekijken. Heb je zelf de domiciliering geannuleerd ?

Vriendelijke groeten

Tina
Beste,

Ik heb ondertussen inderdaad zelf de domiciliering geannuleerd.

Alvast bedankt voor de opvolging van mijn dossier.

Mvg,
Ronny

Reageer