Beantwoord

Optie Pulse to GSM Basic


Hoewel ik sinds april 2016 geen vaste lijn meer heb, krijg ik toch nog maandelijks een factuur van €6,40 voor de optie 'Pulse to GSM basic' (die inderdaad als optie bij die vaste lijn genomen was).
Ik veronderstel dat er iets misgelopen is met het afsluiten van de vaste lijn? In MyProximus, onder 'Mijn producten' zie ik immers alleen mijn Mobile.

Heeft iemand een idee hoe ik dit in orde breng?

Alvast bedankt
Wim
icon

Beste antwoord door tina.b 27 July 2016, 09:58

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hoe kan dat? Er zijn zoveel tarieven ooit door Belgacom en Proximus uitgevonden dat fouten waarbij teveel betaald wordt niet gevonden worden. (Het omgekeerde is wel onmogelijk gemaakt)
Dit gezegd zijnde : oplossing dat is klagen via klantendienst.

Bel 080022800 of andere contact mogelijkheden:

https://support.nl.proximus.be/app/contact

Of via privė bericht naar forum moderator.
"Of via privė bericht naar forum moderator. " dit wil zeggen:
Privé bericht sturen kan je door te klikken op volgende link => Het Proximus Team
Reputatie 7
Badge +3
Dag Wim,

Als je mij een klantnummer of factuurnummer doorgeeft, kijk ik het graag voor je na.

Groetjes,

HeidiE
Dag Wim,

Als je mij een klantnummer of factuurnummer doorgeeft, kijk ik het graag voor je na.

Groetjes,

HeidiE



Dag Heidi,

Klantnr = 508262
Factuur = 6617685830

Alvast bedankt voor je antwoord.

Groeten,
Wim
dergelijke gegevens stuur je best via een privé bericht door om misbruik te voorkomen => klik op deze link
Het Proximus Team
Reputatie 7
Badge +3
Wim,

dit product is nu opgezegd en de laatste facturen hiervan zijn gecrediteerd.

Ik volg even op of er in augustus nog een stukje van juli wordt gefactureerd.

sorry voor het ongemak

Groeten

Tina
Reputatie 7
Badge +3
bedankt Elsa
Bedankt voor de hulp!
Reputatie 2
Badge
Beste,

Ik heb dit weekend ingebeld naar het 080022800 nummer in verband met gelijksoortig probleem, omdat ik op mijn privébericht aan het PXM team nog geen reactie heb ontvangen en het is al bijna enkele weken geleden dat ik dat verzonden heb.
Het betreft een reeds door PXM afgesloten vaste lijn op naam van mijn moeder.
Tot mijn verbazing zei de persoon die ik zaterdag aan de lijn kreeg dat het te maken heeft met haar nieuwe prepaid kaart!
Dat iemand die optie heeft geactiveerd. Nadat mijn moeder verhuisd is naar een woonzorgcentrum hebben wij haar een gsm gekocht en een PXM prepaid kaart die ik enkel herlaad.
Nu gaat PXM onderzoeken waar die maandelijks gefactureerde bedragen heen zijn gegaan, want ze zijn inderdaad niet bijgezet op die herlaadkaart en ik heb die functie nooit geactiveerd.

Ik vind dit toch maar een rare uitleg, want de factuur stond nog op haar oud adres waar ze enkel een vaste lijn van PXM had en geen gsm gebruikte. Volgens wat ik hier dus lees lijkt die optie wél verbonden te zijn aan een vaste lijn en ga ik ervan uit dat dit ook een foutje is. De facturen aan haar adres zijn dus nog niet betaald, omdat wij eerst een verklaring wensen.

Mvg,

Vortex_2017
ter info geef ik je ook mee dat je eventueel een klacht kan indienen op volgende manier:
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
*️⃣ klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 2
Badge
@Martin: mijn moeder heeft net 2 kredietnota's voor de fout aangerekende service ontvangen....oef. De klacht werd dus goed ontvangen en correct behandeld! De Proximus klantendienst is alive and kicking 😉 en goed maar ook. Geduld wordt dus beloond.

Reageer