Onterechte afsluiting gsm-lijn

  • 21 August 2013
  • 2 reacties
  • 416 Bekeken


Beste Eva,


Op 20 mei van dit jaar werd mijn lijn afgesloten voor uitgaande oproepen. Na contact met de klantendienst, werd mij verteld dat dit is gebeurd vanwege een abnormaal verbruik op mijn lijn. De fraudedienst had daarom de lijn geblokkeerd. Men vertelde mij om te wachten op mijn eerstvolgende factuur. Als alternatief kon ik een provisie van 1500 euro betalen om mijn lijn terug te openen. Op de eerstvolgende factuur (eind mei) werd geen gewag gemaakt van een storing op mijn lijn, noch van de rekening van 1500 euro. Ik heb mijn abonnementsgeld betaald.


Na herhaaldelijke contacten met de klantendienst werd mij nog steeds aangeraden om te wachten tot de factuur van juni. Daar zou het verbruik van mei worden weergegeven. Op de factuur van juni en de daaropvolgende heb ik steeds geen nieuwe informatie ontvangen.


Na een aangetekend schrijven werd op 17 juni mijn rekening terug geopend.


Nu weet echter nog niet wat er gebeurd is? Waarom Proximus mij dit onrecht heeft aangedaan.


Ik wens dan ook een compensatie voor geleden schade (1 maand afgesloten, kosten voor tijdelijke aansluiting ergens anders + psychologische stress). Maar bovenal eis ik een verontschuldiging van Proximus zelf.


Waar kan ik het beste terecht om de wensen uit te drukken?


Vriendelijke groeten,


Pieter

This topic has been closed for comments

2 reacties

Geachte,
Hoe kan ik bovenstaande berichten verwijderen?
Mvg,
Bart
Reputatie 7
Badge +6
Geachte,
Hoe kan ik bovenstaande berichten verwijderen?
Mvg,
Bart

Is gebeurd.
Mvg. Wim