Onterechte aansluitingskosten telefoonlijn?

  • 4 March 2014
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken


Ik heb jaren internet via EDPNET gehad over een Belgacom discovery line. TV (digitaal) had ik via telenet? Ben begin januari ovegestapt naar Belgacom internet + TV (+ mobile), één vd packs en heb op de factuur 2x activatiekosten staan.


Activatie kosten Belgacom internet overal + TV (50€)

Activatiekosten telefoonlijn (50€)



Heb die telefoonlijn al 5 jaar liggen in huis, geen technieker gezien en toch activatiekosten betalen? Is dit correct of een vergissing?

Ben in elk geval een dispuut gestart via e-services en heb (te laat) het resterende bedrag betaald. Voorlopig genoeg neem ik aan...



Is het trouwens normaal dat we geen facturen meer in de bus krijgen? Het is door eens in te loggen in e-services dat ik ze toevallig heb gezien, anders was ze nooit betaald geweest... Heb graag papieren voor mijn ouderwets klasseersysteem 😛.

2 reacties



Heb die telefoonlijn al 5 jaar liggen in huis, geen technieker gezien en toch activatiekosten betalen? Is dit correct of een vergissing?



Dit antwoord laat ik aan Eva van Belgacom over
Beste Ronny,
Kan u mij uw klantgegevens (klantnr, contactnr) even doorsturen via een privé-bericht aub?
De bevoegde dienst zal het voor u nakijken.
Met vriendelijke groeten
Eva

Reageer