Beantwoord

Onterecht BTW nummer

  • 13 August 2018
  • 7 reacties
  • 222 Bekeken

Derden hebben een BTW nummer toegevoegd aan mijn klantennummer. Terwijl dit nummer niet op mijn naam geregistreerd staat; Het adres behorende bij dit BTW nummer is ook niet mijn huidige officieel adres. Echter door het BTW nummer kan of wil Proximus dit niet wijzigen. Op dit moment wordt er dus frauduleus misbruik van mijn rekeningen gebruikt en ben ik en Proximus mede aansprakelijk. Dit omdat ik al meerdere pogingen heb ondernomen om het recht te zetten.
Kunt u mij aangeven welke acties ik moet doen om van het nummer af te komen?
icon

Beste antwoord door chiquero.dominic 14 August 2018, 14:36

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste, kun je ons (in privébericht) doorgeven over welk klantnummer dit gaat? Grt, HeidiE
in bijlage kun je klantnummer bekijken.
mvg
Tip: best niet al te veel privé gegevens op een openbaar forum plaatsen om eventueel misbruik te voorkomen, maar ze doorgeven via
Privébericht (klik hier)
Ik kan helaas niets verwijderen wat ik hier geplaatst heb. Of heeft u de kennis hoe ik dit wel kan verwijderen?
Mvg
nee je kunt dit niet zelf verwijderen alleen de proximus communication managers hier op het forum kunnen dit doen voor u, zal het even doospelen voor u
Alvast bedankt voor de snelle reactie.
Voor mijn part mag dit heel bericht van het forum verwijderd worden samen met bijlages.
De oplossing is geboden door een Telefonische medewerker van Proximus.
Helaas voor de BTW-nummer hoor ik langs te gaan bij een Proximus kantoor/winkel om dan via overname formulier de BTW-nummer die onrechtmatig werd toegevoegd aan mijn factuur dan ook te kunnen verwijderen.

Mvg,

Dominic
Reputatie 7
Badge +6
Mijn excuses voor de late reactie. Bijlages zijn verwijderd.

Reageer