Beantwoord

Onterecht afgesloten, hier een mooie compensatie

  • 20 September 2016
  • 6 reacties
  • 865 Bekeken

aangezien er niet op mijn test-aankoop klacht gereageerd word hoop ik via hier direct toch nog iets te bekomen.

Op 12/09 kreeg ik een email omtrend dat al onze diensten opgezegt waren. Zowel ik als mijn vriendin vielen uit de lucht, aangezien zij aan het werk was en ik in de garage. Dus ons abbonement is zomaar stopgezet zonder ons medeweten door een externe partner van Proximus werd mij mede gedeelt aan de telefoon.
Na contact gehad te hebben met de klantendienst ging EERGISTEREN alles al terug opgelost zijn. Ik werd 3 dagen van het kastje naar de muur gestuurd en terug.
Op dag 3 savond kreeg ik de melding via Fb, dat er de volgende dag een technieker langs komt om alles op te lossen. Hierbij gezegd, technieker geweest en in AMPER 10min was die persoon weer buiten. Toen ik de brievenbus opendeed vond ik een brief van Proximus dat er op 20/09 TERUG een technieker komt voor het probleem. Na 4 dagen geen enkele email of tv te kunnen kijken werden we telefonisch een voorstel van €5 toegekent, gedurende 12maanden (dus 1 maand gratis). En de schrapping van onze verhuiskosten door de onterechte afsluiting. Daarmee kon ik op dat moment nog leven.
MAAR om nadien toch een factuur te ontvangen van €100 met daarbij €59 verhuiskosten, die ons telefonisch belooft werden niet betaalt te hoeven worden.
Daarnaast had ik mezelf ingeschreven in het affinity programma via men werkgever, en kwam de klantendienst er leuk mee af om te zeggen dat deze blijkbaar ook nog niet geactiveerd was.

de reden waarom ik niet tevreden ben met de voorgestelde compensatie is, als ge nieuwe klant word je opeens veel meer voordelen krijgt dan als ik mijn lijn liet herstellen. ik had beter gewoon nieuwe klant geworden.
icon

Beste antwoord door HeidiE 26 September 2016, 13:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Nicky,

Alvast de excuses.

Kan je ons via privébericht naar 'Het Proximus Team' klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het meteen voor je na.

Met vriendelijke groeten


Koen
Reputatie 7
Badge +1
Eigenlijk is dit zo nieuwe klanten krijgen meer voordelen als bestaande klanten. Dit vind ik ook jammer. PX doe eens iets voor bestaande klanten zoals een boeket nl gratis of Proximus 11 , voetbal kanaal, gratis. Niet voor een maand maar langer.
Om de mede forumgangers op de hoogte te houden omtrend de situatie.
Ik heb dus al mijn gegevens via PB naar proximus doorgestuurd.
Op heden is er nog altijd geen oplossing uit de bus gekomen en ben ik naar Test-aankoop gestapt.
Vandaag ook nog een mooie factuur van €51,93 in de brievenbus gehad waarop mijn totaal nu op 151,93 staat voor 1 maand :-)

Laat ons hopen dat Test-aankoop iets opbrengt.
Ik ben deze situatie meer dan moe en als alles opgelost is zal ik ook hoogstwaarschijnelijk van provider veranderen.
Jammer, Proximus haalt de beste snelheden. Maar als ze hun klanten zo behandelen hoeft het voormij niet, en ik ben
blijkbaar niet de enige als ik het forum van de ombudsdienst las.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Nicky,

Door het indienen van je klacht bij Testaankoop, moeten wij nu hun procedure volgen.

Je zult dus door Testaankoop verder op de hoogte gehouden worden.

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +1
Is er iets aan de hand. Nancy73 heeft een nieuwe reactie geplaatst in het topic Onterecht afgesloten, hier een mooie compensatie’. Als ik de reactie wil zien krijg ik ¨Helaas, de pagina die u zoekt is mogelijk verwijderd, verplaatst of heeft een andere naam gekregen.¨ te zien. Graag uitleg hierover.
Reputatie 7
Badge +6
Is er iets aan de hand. Nancy73 heeft een nieuwe reactie geplaatst in het topic Onterecht afgesloten, hier een mooie compensatie’. Als ik de reactie wil zien krijg ik ¨Helaas, de pagina die u zoekt is mogelijk verwijderd, verplaatst of heeft een andere naam gekregen.¨ te zien. Graag uitleg hierover.
Berichten met een geurtje aan worden verwijderd, zonder pardon. De forumregels dienen gerespecteerd te worden!