Ongevraagde verlenging Blackberry Internet Abonnement

  • 14 May 2012
  • 3 reacties
  • 555 Bekeken

/files/4ff78da2c1/Contract_-_Factuur_Juli_2011_-_Factuur_April_2012.jpg 1280x610

3 reacties

Beste Wouter,

Ik heb dit even nagekeken voor u. Op uw abonnementsaanvraag staat inderdaad dat u gekozen had voor de blackberry optie van 1jaar. De optie is aangepast naar 2 jaar op datum van 27/09/2011.Sindsdien heeft u Blackberry bis ftc 24 12m aan -50% actief staan.

Deze wijziging is telefonisch aangevraagd en meteen uitgevoerd. Helaas reageert u nu pas 7maanden later en heeft u alreeds 7maanden kunnen genieten van de promo die loopt op de blackberry optie. U heeft reeds 7maanden een korting gehad van -50% op deze optie.

Ik kan hier helaas geen aanpassing voor doen.

Met vriendelijke groeten

Eva
Beste,


bedankt voor de snelle reactie.

Maar ik ga hier niet mee akkoord. Ik teken een contract (zie eerdere bijlage) Generation MTV 15 voor 24 maanden en de optie Blackberry Internet Service (BIS) 12 maanden.

met als volgt volgende promotie ik citeer (zie bijlage): Generation MTV 15: Promo -50% op uw bundel 1 jaar lang

Online Korting: Krijg 50€ extra korting (€5 gedurende 10 maanden.

BIS: Promo -50% op uw bundel 1 jaar lang


In juni krijg ik de eerste factuur iets van €2,6

In juli krijg ik een nieuwe factuur van €16,58 dus ik bereken -50% Generation MTV: OK, -50% BIS: OK, 5€ online korting NOK

- Hierop naar klantendienst gebeld verwees mij door naar e-shop die stonden in voor online korting. Daar naartoe gebeld "daarvoor moet je niet bij ons

zijn maar bij de klantendienst van Proximus. bij de klantendienst zei men dat men dit ging regelen zou dit op volgende factuur zien.

In augustus krijg ik een nieuwe factuur van €16,58 dus ik bemerk factuur nog steeds fout.

- Terug naar klantendienst gebeld, zei dat het geregeld was en het de volgende maand zou zien.

In september krijg nieuwe factuur die nog hoger was. Zie ik tot mijn verbazing dat er 2 BIS abonnementen actief staan en nog steeds men online korting niet had.

- Terug naar klantendienst gebeld. Gezegd dat er 2 BIS abonnementen actief stonden. Toen hebben ze dit rechtgezet.

In oktober krijg ik daar het toppunt een factuur van ongeveer 150€ voor het voortijdig opzeggen van het BIS abonnement.

- Terug naar klantendienst gebeld en eindelijk is iemand die van aanpakken wist die ze al direct aiai wat is dat hier allemaal. Heeft de opzegkost gecrediteerd en ervoor gezorgd dat ik EINDELIJK mijn €5 online korting kreeg. Heb toen ook gezegd dat de einddatum van dat BIS contract was veranderd daar kon hij niks aan doen. Heb hem gezegd dat ik wou dat vorige einddatum van het BIS contract bleef gelden. Hij zei je kan het bewijzen met je contract dat je getekend hebt.

Heb daarna niet meer terug gebeld naar de klantendienst omdat ik eindelijk een correcte factuur had.


Maar dat sluit niet uit dat ik erop sta na al deze miserie dat het BIS contract afloopt 30/05/2012 zoals op het contract staat.


Ik wens hiervoor een oplossing was al niet te spreken over al de problematiek voor een korting van €5 te bekomen waar ik recht op had. En nu nog minder omdat men een einddatum niet volgt van een getekend contract. Als de facturatie van de eerste maal goed verloopt dan krijgen we dit soort discussie niet.
Beste Wouter,
Ik voel met je mee, ik zit al met een probleem sinds september 2017 na een feitelijke scheiding met mijn echtgenote. De wijzigingen die dat in het abonnement verooraakte raakten tot op vandaag niet opgelost. Naar de klantendienst van Proximus bellen is als naar de hel bellen. De tijd die ik en mijn echtgenote daar al ingestopt hebben is bovennormaal, om maar van de stress en ergernis te zwijgen. Probeer eens een document dat je hebt ingevuld naar de klantendienst te sturen... Nee, dat is onmogelijk! Je moet het met de postkoets doen! En daarenboven... Proximus heeft altijd gelijk, zelfs als ze fouten hebben gemaakt!

Reageer