Omzetting abonnement naar internet start

  • 30 January 2017
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

Beste,

Recent heb ik contact opgenomen met de klantendienst om ons proximus abonnement om te zetten naar een internet start abonnement. Voordien hadden wij een tv + comfort internet abonnement. De digibox werd intussen binnengebracht en het tv abonnement is stopgezet.

Een goede week geleden kreeg ik een e-mail met daarin een factuur voor een comfort internet abonnement. Ik heb opnieuw contact opgenomen met de klantendienst. Daar gaven ze aan dat mijn abonnement nog steeds op een comfort abonnement stond ingesteld. Ze hebben mijn factuur aangepast en deelden mij mee mijn internet abonnement aan te passen naar het internet start abonnement.

Nu kijk ik online op myproximus en zie ik nog steeds een comfort internet abonnement staan in plaats van een internet start abonnement. Kan iemand mij via deze weg bevestigen dat wij wel degelijk overgeschakeld zijn op een internet start abonnement?

2 reacties

Badge +4
Via een eventuele speedtest zou je kunnen zien hoeveel snelheid je haalt ? voor start is dit 50 Mbps down en 4 up.
Reputatie 7
Badge +3
Beste Nick_018,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer