Nieuwe tarieven vanaf 01/07/2016 (voornamelijk voor vaste lijn/particulieren)


Reputatie 7
Badge +6
Voor diegenen die het nog niet gemerkt hadden op hun factuur of nog niet verwittigd werden, dit ter informatie:
Er zijn vanaf 01/07/2016 een paar veranderingen in de prijs van een aantal producten (vooral met betrekking tot de vaste lijn). De belangrijkste:

- Classic-:tarief: nationale oproepen: + € 0,015/connectiekost + € 0,03/minuut
- Oproepen met Happy Time, Happy Time XL, I-Talk Happy Time, I-Talk Happy Time XL: + € 0,09/oproep (tussen 8u en 17u)
- Betalende optie 'Nummerweergave' + € 1/maand (los van de optie inbegrepen bij de ISDN-lijn)
- Oude optie Happy Time International beperkt tot één land: € 1/maand
- Herrineringskosten bij niet betaling (enkel voor residentiële klanten): + € 2

Alle betrokken klanten zullen vanaf 25 april 2016 persoonlijk op de hoogte worden gebracht.
De klant heeft altijd het recht de betrokken producten of zijn Pack met deze producten gratis schriftelijk op te zeggen.

Hier kan je dit nog eens nalezen:

www.proximus.be/nl/id_cr_warnland/particulieren/producten/r-orphans/wettelijke-vermeldingen.html
> Nieuwe tarieven

14 reacties

Reputatie 7
Badge +6
PS: Persoonlijk vind ik de stijging van de prijs van de Weergave Oproeper van € 2,99 naar € 3,99/maand toch wat fors, maar ik vind het te nuttig.
Uitleg vind je ook op de site van Proximus prijslijst en tarieven enz....

=>Nieuwe tarieven vanaf 1 juli 2016

=>Prijslijst en tarieven
Reputatie 3
Badge +2
Nummer weergave +1€/maand vind ik er nu toch echt wel over.
Reputatie 6
Badge +2
Ze zouden beter die nummer weergave gratis maken in plaats daar van gaan ze die nog € 1 duurder maken, zijn ze helemaal gek geworden? :@
Voor een GSM is dat wel gratis waarom moet dat voor een vaste telefoon betalend zijn? Dat versta ik niet zo goed.
Reputatie 3
Badge +2
Ja ik begrijp het ook niet. Dat wordt dan zomaar even 3,99 € in de maand om even te zien wie er gebeld heeft. Zal het rap eens opzeggen, gebruik mijn vaste telefoon toch niet zoveel.
Niet zo moeilijk om begrijpen, Alexander geeft het eigenlijk aan waarom 🙂
Reputatie 7
Badge +1
Wat er aan kosten bij de GSM af gaat komt er bij de vaste telefonie bij. Ze moeten de winst ergens vandaan halen.
Wat die verandering van Happy Time International betreft (beperking tot één land): weet iemand soms of het dan aan de klant is om dit land specifiek door te geven?
Reputatie 7
Badge +6
Aangezien die verandering pas ingaat op 1/7 en u daar in MyProximus nog niets van terugvindt, kan u daarvoor misschien beter eens contact opnemen met de klantendienst 0800 22 800, tenzij een van de medewerkers u hier kan verder helpen.
Reputatie 7
Badge +1
Het is niet voor hier. Maar weet iemand of PX haar tariferen voor GSM in het buitenland al heeft aangepast zoals Scarlet per 01 mei heeft gedaan. Vertrekken zaterdag voor 2 weken naar Frankrijk. Alvast bedankt voor een antwoord.
Reputatie 7
Badge +6
Misschien heb je iets aan deze link:
www.proximus.be/nl/id_cr_holiday/particulieren/discover/vakanties-in-het-buitenland.html
Reputatie 7
Badge +1
Marleen bedankt. Tarieven zijn aangepast. Jammer dat ze nog niet van je abonnements belminuten afgaan.
Reputatie 7
Badge +6
Graag gedaan. Prettige vakantie!
@Proximus medewerkers

die link die marleen hierboven aangeeft : www.proximus.be/nl/id_cr_holiday/particulieren/discover/vakanties-in-het-buitenland.html
komt van de proximus pagina : http://www.proximus.be/nl/id_zwpr_d/particulieren/discover.html door op de link:
genaamd "Tot 70% goedkoper op vakantie" te klikken.
Maar in Edge browser werkt deze link niet en vele anderen ook niet en dan weer sommigen wel kan dit eens aan de programmeurs doorgegeven worden aub

Reageer