Niet te geloven!!

  • 14 April 2017
  • 13 reacties
  • 1396 Bekeken

Een rekening ontvangen van 6x het dubbel van andere maanden!!
Ben nu rotsvast overtuigd om om te schakelen.
Ben zwaar teleurgesteld hierin en als je dan belt hebben ze geen duidelijk antwoord...
Verbruik zou enkel van internet op gsm zijn wat helemaal niet klopt, we werken bijna uitsluitend op wifi. En wordt normaal geen sms gestuurd dat je over je limiet bent?

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Agnes,

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Alvast excuses

Groeten

Koen
bij mij ook normaal 240 nu 1249 euro
ik heb geen idee hoe dit kan !!!!!
Reputatie 7
Badge +3
Stephanie,

kan je via je privébericht je klantgegevens en betreffende gsm nummer doorsturen ? want dit is niet normaal en kijken we graag voor je na
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes

Tina
Bij ons sluiten ze gewoon alles af zogezegd telaat betaald al 2 weken aan het bellen word van het kastje naar de muur gezonden na vandaag was dit de laatse drupel ga maandag naar Test-Aankoop zit hier met 2kid 1van 6j en 1 van 3j en al 2 weken geen tv geen reactie en als je terug beld ah we zijn het aan het bekijken wat we kunnen doen dat is nu al een week geleden toch niet normaal hoe ze de mensen behandelen en beter nog gisteren een half uur aan het bellen aan het wachten natuurlijk plots de tel opgegangen ik laat het hier zeker niet bij wees daar maar gerust van zijn nog zogevallen zoals bij ons die zullen ook klacht indienen
Reputatie 7
Badge +4
Dag Natje,

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan help ik je graag verder.

Alvast excuses

Mvg,

Koen
Zoals je collega's die 20 keer iets beloven zoals binnen de 48 uur is het op geloste en 3 dagen later nog niets inorde
Oh, hoe herkenbaar ! Ik bel ook al sinds woensdag. Van de ene naar de andere doorverbonden. Durven ze nog zeggen dat het voor hen frustrerender is dan voor mij.
Bij mij wordt een product aangerekend die ik helemaal niet besteld heb!

Ik had om 500 MB in de EU gevraagd omdat ik op citytrip naar Spanje ging. Dit komt overeen met Travel Surf Top. Ik zie dat jullie nu Travel World Surf Intense hebben gefactureerd, meteen de duurste roamingdienst. Ik heb dit niet gevraagd! Heb nu een factuur van 430,61 euro ipv rond de 60 euro + 500 MB!

Ik heb ook geen sms ontvangen voor het activeren van deze dienst anders had ik al vroeger ingegrepen!

Graag een oplossing want dit aanvaard ik niet!
Ja Proximus is geweldig... We hebben hier hetzelfde probleem met een factuur die ontzettend hoog is uitgevallen zonder enige aanleiding. De response toen ik belde was de eerste vriendelijk, de tweede persoon die ik aan de lijn kreeg was een ander paar mouwen. Met frisse tegenzin heeft hij dan toch maar een claim ingevuld, het gezucht van hem kreeg ik er als gratis optie bij.
We zijn nu meer dan 2 weken verder en de klacht is nog steeds niet behandeld, maar de betaling nadert natuurlijk wel (domiciliëring). Ben hier alles behalve tevreden mee.
Al bij al mogen we niet klagen over Proximus, maar dit gaat me net een brug te ver. Ik zal ook geen seconde twijfelen om met alles over te stappen naar de concurrentie indien hier niet snel gehoor aankomt!
Ter Uwer info:
ik zou nog eens een rappel sturen via PB
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩ link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

of ook nog eens een klacht indienen via online mail formulier, de procedure om tot aan het formulier te komen staat hieronder en speelt geen rol dat het hier als vb over premium club gaat het is gewoon hoe je aan het formulier geraakt dat telt:
Online Mail formulier invullen kan als volgt:
surf naar > Proximus Contact
Klik dan achtereenvolgend op:
  • Ik ben al klant
  • ik ken mijn telefoonnummer niet
  • Pack vaste lijn, internet of TV
  • ik heb een vraag over premium club of my proximus
  • Premium club
  • OK
  • Mail ons >
  • Vul het formulier in
  • en klik uiteindelijk op verzenden
Dag Martin,

Misschien verwacht ik teveel, maar na aanschrijven van beide kanalen na uw reactie is er nog geen enkele reactie teruggekomen. Ik heb de uitvoering van betaling dan voorlopig ook stopgezet totdat er een degelijke reactie vanuit Proximus geweest is. We zijn morgen drie weken verder na mijn tweede telefoongesprek....
Blijkbaar herkenbaar probleem ; als je belt : duurt het eindeloos vooraleer je binnenraakt en dan kunnen ze je niet helpen = puur tijdverlies
De website werkt meer niet dan wel en in een proximus center proberen ze je steeds iets te verkopen en kunnen ze je niet helpen (vandaag nog ondervonden )
Reputatie 7
Badge +3
Dag Poll,

als we kunnen helpen we graag verder via dit kanaal ; kan je via een privébericht informatie en klantgegevens doorsturen ?

mvg,

Tina