Vraag

Niet correcte factuur - onmogelijk om Proximus te bereiken

  • 24 June 2017
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Beste

Ik probeer al de hele week om telefonisch contact op te nemen met Proximus. Iedere dag opnieuw krijg ik te horen dat de lijnen meer belast zijn dan normaal, op welk uur van de dag ik ook bel. Zelfs na 25 minuten wachten, krijg ik nog altijd niemand aan de lijn.
Hoe kan ik jullie bereiken om dit recht te zetten vóór jullie een nieuwe factuur sturen en automatisch extra kosten aanrekenen voor niet betalen van de factuur of onze lijn afsluiten.


Met vriendelijke groeten

3 reacties

je kan het via dit Forum , door het versturen van een privébericht
    aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

of ook nog :
    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook

===============================================================
Ter bijkomende info hier een overzicht om Proximus te contacteren:
    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via 0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via de chat op onze supportpagina's:     https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html    zie image**
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht     aan Het Proximus Team via     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679     (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
 
    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
**image:

Ik heb dezelfde ervaring. Telfoon: na een half uur nog niemand aan de lijn. Chat: wordt na lang wachten gewoon gesloten. Privé bericht op het forum: wordt niet beantwoord.
Dan is dit toch niet bij iedereen het zelfde, ik heb nog nooit lang aan de telefoon moeten wachten tot er geantwoord werd en met de chat net het zelfde in korte tijd krijg ik antwoord op mijn vragen.
Wat antwoorden op privéberichten betreft daar kan het soms zijn dat je niet direct antwoord krijgt en enkele keren opnieuw en moet sturen.

Reageer