Netflix betaling

  • 30 March 2017
  • 2 reacties
  • 248 Bekeken

Hallo, onze 3 maanden gratis Netflix zijn voorbij.
Nu heb ik zelf via mijn account op de site van Netflix mijn maandelijkse betaling via PayPal geactiveerd. Wij hebben de formule van 9,99 euro.

Nu heb ik gelezen dat dit automatisch via Proximus zou gaan, dus op de factuur van Proximus.
Kunnen jullie dit nakijken dat wij het niet dubbel betalen aub.
Voor April is de betaling via PayPal al in orde.

En hoe ik het dan best doe, via Proximus of via PayPal bij Netflix?

Klantnr 612588234

Bedankt
PietVB

2 reacties

Bijkomende Tip:
op site https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_global/particulieren/support/televisie/wanagogo-netflix-tv-replay/netflix/vragen-over-netflix-op-proximus-tv.html
kan je ook via chat sessie alle vragen stellen over netflix.
Reputatie 7
Badge +6
1) Als je zelf niet via MyProximus of de klantendienst Netflix hebt geactiveerd als TV Bonus of als extra bundel , dan blijft Netflix onafhankelijk van Proximus en zal het ook niet op je factuur komen.
Kijk dus voor alle zekerheid eens of Netflix actief staat als TV Bonus of extra bundel via:
MyProximus: Mijn producten: Comfort TV: daar zou je al Netflix in het blauw moeten zien staan als actieve bundel, als het geactiveerd is. Zie bijlage 1
Je kan het ook checken via : MyProximus: Mijn Producten: Comfort TV: bekijk en configureer TV opties: klikken: aanbod van onze partners: Actief/Beschikbaar. Als het bij beschikbaar staat is het niet geactiveerd natuurlijk.
Zie bijlage 2

2) Ik vind het een fijn initiatief van Proximus, om Netflix via het abonnement aan te bieden, maar persoonlijk prefereer ik Paypal, omdat wij niet het hele jaar door Netflixen. Het is zeer gemakkelijk en het gaat zeer vlot om zo nu en dan Netflix uit te schakelen , via Netflix zelf, maar eens het een TV bundel geworden is, wordt dat allemaal toch wat omslachtiger, vind ik.
Dat is echter een persoonlijke voorkeur en dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken.

Reageer