Beantwoord

Netflix beëindigd door Proximus

  • 12 October 2017
  • 7 reacties
  • 423 Bekeken

Ik ontving gisteravond een mail van Netflix waarbij Proximus mijn Netflix abonnement beëindigd heeft. Blijkbaar liet Proximus weten dat de doorfacturern niet meer kan gebeuren.
Nochtans is dit vroeger wel zo geweest, met domiciliëring.
In Myproximus staat Netflix nochthans nog aangevinkt (9,99 EUR)
Als ik via Netflix 'Abonnement verlengen' duw, kom ik voor 2 schermen aan 10,99 EUR en zal de facturatie waarschijnlijk rechtstreeks via hen gebeuren.
Maar kan de oude toestand hersteld worden a.u.b.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 17 October 2017, 13:08

Bekijk origineel

7 reacties

Ter info: hier een gelijkaardig geval >
https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/opzeg-van-netflix-door-proximus-41074

dus doe je best ook het zelfde den ik, namelijk

Hallo ........!

Kan je je klantengegevens even doorgeven via een privébericht?

........... .........

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter
Hier hetzelfde verhaal. Kreeg een half uur geleden ook zo een mail binnen. Proximus kan toch zomaar niet opzeggen zonder mij te verwittigen!
Er is gewoon weg bij proximus iets fout gelopen in hun netflix betalingssysteem, dat kan je duidelijk afleiden .....
Ook wij hebben deze mail ontvangen na drie maanden Netflix (en wel degelijk ons rekening betaald)...
heeft iemand hier ondertussen een oplossing gekregen?
Ik heb vrijdagochtend naar de klantendienst gebeld. Ze zouden het zo snel mogelijk oplossen en mij op de hoogte houden. Tot op heden helaas nog niks gehoord.
Afsluiten zonder verwittigen kan van dag op dag... het terug herstellen is blijkbaar moeilijker. Pfff.
zo snel mogelijk, is wel een zeer vaag begrip natuurlijk; zeker als ze zelf zeggen dat het afhandelen van een klachtendossier zo'n 14 dagen kan in beslag nemen 🤔
Reputatie 7
Badge +3
Goedemiddag,

Bepaalde Netflix-klanten krijgen de melding dat hun Netflix-optie weldra zal gedeactiveerd worden omwille van een facturatieprobleem. Er is uiteraard geen facturatieprobleem maar als de klant niets doet, wordt de optie effectief geannuleerd. Wij onderzoeken het probleem, maar ondertussen zal de klant opnieuw Netflix via zijn decoder moeten activeren. Als hij dezelfde gegevens gebruikt, zal hij zijn complete Netflix-profiel terugvinden.

Groetjes,
Antonella

Reageer