Beantwoord

Netflix aangerekend voor 10,99€ N

  • 17 January 2018
  • 3 reacties
  • 724 Bekeken

Betreft klantnr 620724310

Vandaag mijn factuur ontvangen en zie dat netflix aangerekend word aan de volle prijs van 10,99€ terwijl ik dit in mijn Tuttimus abonnement heb genomen als tv bundel?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 19 January 2018, 11:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Sarahvdb86,

Op de factuur wordt de prijs van het Tuttimus abonnement opgesplitst in de verschillende componenten van het pack. Netflix wordt aangerekend onder diensten geleverd door derden omdat het een ander bedrijf is dat via de Proximus factuur zijn abonnement aanrekent.

Groetjes,

Antonella
Wil dit nu zeggen dat het totaal van de opsplitsing in verschillende componenten dan toch 10€99 is of hoe moet je dit interpreteren? (heb zelf geen netflix vandaar mijn vraag)
Reputatie 6
Badge +3
Netflix is een dienst die wij niet leveren, maar een dienst van een andere onderneming (Netflix zelf) die wij via onze producten ter beschikking stellen, met dan de mogelijke korting van €2/maand van ons uit.
De prijs van Netflix wordt dus altijd volledig aangerekend en vermeld op de factuur onder diensten geleverd door derden, maar de korting zie je dan staan bij je pack elementen als TV Advantage.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer