Vraag

Netflix

  • 7 December 2018
  • 3 reacties
  • 226 Bekeken

Een jaar geleden hebben wij een Tuttimus abonnement genomen. Toen werd er gezegd dat Netflix in deze bundel zat.
Snel kwamen we tot de conclutie dat dit niet het geval was maar dat er normaal een korting van 2€ afgaat.
Heb dit al eens doorgegeven maar nog steeds betalen wij Netflix geleverd door derde aan het volledige bedrag van 10,99€!!
Dus wij betalen al een jaar teveel en proximus die hier niks aan veranderd!!

3 reacties

Ik ben ook behoorlijk in de zak gezet gevoeld door Proximus. Alle reclame laat uitschijnen dan Netflix inbegrepen is en ik versta 'inbegrepen' als gratis.'Zoals velen denk ik).Ik heb bij mijn weten nergens geopteerd om ook Netflix te nemen indien er voor betaald moet worden. Ik heb trouwens geen smart-tv en kan Netflix dus niet gebruiken.
Reputatie 1
Ik ben ook behoorlijk in de zak gezet gevoeld door Proximus. Alle reclame laat uitschijnen dan Netflix inbegrepen is en ik versta 'inbegrepen' als gratis.'Zoals velen denk ik).Ik heb bij mijn weten nergens geopteerd om ook Netflix te nemen indien er voor betaald moet worden. Ik heb trouwens geen smart-tv en kan Netflix dus niet gebruiken.

Erik, je kan toch niet verwachten dat je een Netflixabonnement ter waarde van 10,99 euro per maand GRATIS krijgt? Dat beweert Proximus immers nergens... wel bieden ze 2 euro korting op Netflix als je je abonnement combineert met hun "pack". Da's op jaarbasis 24 euro uitgespaard. En een smart-tv heb je niet nodig, want je kan Netflix gewoon bekijken via je Proximus-decoder.

En Sarah, als je die 2 euro korting nergens op je factuur ziet staan, is er inderdaad iets mis. Ik heb ook een Tuttimus pack, en op mijn facturen staat die korting elke maand correct vermeld en verrekend.
Normaal wordt dit ook wel door de mensen van het Proximus team in recht gezet als je recht hebt op deze korting en niet krijgt op je factuur .
aangezien ze nog niet gereageerd hebben best eens aan de bel trekken door een Privébericht te sturen (klik hier)
je kunt er ook de link naar je vraag in deze post hier meesturen, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/netflix-46277/

Reageer